Bizar

mien

XPdite Sponsor
Als je emigreert is het fijn dat de technologie zo ver gevorderd is, Skype, Viber, whatsapp en wat er nog is zorgt er dan voor dat je niet zo ver weg bent van vrienden en familie. Maar....het kan je ook de meest bizarre ervaring van je leven geven. De moeder van mijn beste vriendin heeft nadat kanker voor de vierde keer terugkwam besloten om niets maar dan ook niets( ook geen palliative zorg) medische zorg te doen. Ze is terminaal en haar lijden is ondraaglijk. Ze verlangt naar haar einde, euthanasie is goed gekeurd en gaat plaatsvinden.....en door alle technologie hebben we net gewhatsappt met iemand waar wij heel veel van houden die over 2 uur er niet meer is....
 
Jeetje, wat bijzonder zeg! Heftige tijd moet dat zijn zo op afstand, maar inderdaad; hoe fijn is deze moderne tijd om dan toch nog op een manier 'bij elkaar' te zijn....
Sterkte, maar laat steunen door alle lieve mensen om je heen!
 
Allereerst natuurlijk veel sterkte gewenst met het verwerken van dit verlies.

Wat ik dan nog extra apart vind is dat deze persoon voor een einde heeft gekozen die hier in ons geliefde nieuwe land niet toegestaan is. Ik heb zelf een tante die nu ook haar kanker heeft geaccepteerd en de euthanasiepapieren heeft getekend voor als de tijd daar is. Ik ben dan ook groot voorstander van vrijwillige euthanasie, maar helaas kan de Australische politiek hier nog niets mee. Hopelijk gaat dat snel veranderen.
 
Kippevel jeetje wat heftig en bizar en inderdaad alles tegelijk. Van de ene kant idd wel erg fijn dat de technologie er tegenwoordig is. Sterkte Mien!
 
Oh jee... Heel veel sterkte voor jou en je vriendin! Heel bizar, maar wel fijn dat je op die manier nog even afscheid kan nemen...
 
Back
Top