Boek over Oz

Bartman

XPdite Sponsor
Een aanrader voor iedereen die het gevoel over Oz nog wat wil ontwikkelen, en anders is het heel fijn leesvoer.

"Tegenvoeters, een reis door Australië" van Bill Bryson. ISBN nummer 9045007517

Veel leesplezier,

Bart
 
Inderdaad,

Het mooiste (leukste) boek wat er is over Australie. Overigens een leuk kadootje of aandenken voor achterblijvers...

M.vr.gr.,

Perthpete
 
Bart,

Ik kan dit boek nergens vinden, ook niet bij BOL.COM bijvoorbeeld. Als ik zoek op titel of auteur of ISBN krijg ik geen resutaat. Waar heb jij dat boek gekocht? Groet, F
 
Ik weet niet of ik dezelfde heb. Maar heb ook een boek gekregen van mijn vriendin van Bill Bryson.  Genaamd: In a sunburned country. Is dit dezelfde maar dan de engelse vertaling?
 
@Biermans:
Volgens mij is de engelse naam (heel simpel en doeltreffend): Down Under.

@ALL:
Ook een aanrader van deze zelfde schrijver (alhoewel niet veel met Australie te maken): A short History of nearly Everything...

M.vr.gr.

Perthpete
 
[quote author=perthpete link=topic=2615.msg28696#msg28696 date=1127327223]
@Biermans:
Volgens mij is de engelse naam (heel simpel en doeltreffend): Down Under.
[/quote]

Is dat deze, zelfde voor kaft??? ..


Down Under 
Bill Bryson 
055299703X.gif

   

Adviesprijs: € 15,99
bol.com prijs:  € 12,99 
U bespaart: 19 %
3-4 werkdagen
Paperback | 400 Pagina's | Transworld Publishers Ltd | UK Edition | 2001
ISBN: 055299703X 
 
Nee dat is niet dezelfde, er staat ook bij 2001, die van mij is van 2005 en zal dus het nieuwe boek zijn van hem.
Bedankt voor het opzoeken, ik had er niet veel tijd voor toen ik het poste.
 
Ik heb thuis één van de weinige boeken die puur is gericht op het wonen en werken in het buitenland( ( dus niet specifiek over Australie ) Staat van alles in over fiscale zaken,verhuizen,verzekeringen,kinderen, wereld school enz,enz,enz.Het boek heet"Expat Handboek"De wegwijzer voor het leven en werken in het buitenland(isbn nummer is 90-6832-568-x)


Groetjes Sander :up:
 
ik heb m ook gewoon bij de bieb geleend! al weer een tijdje geleden!

wat ook een mooi boek is : het zuiderkruis
(meer roman style maar er wordt een duidelijke omschrijvin van plaatsen beschreven.)
 
@Bear
Dat was precies degeen die ik bedoelde...

@Bear en @Biermans
Als hij weer een volgende boek over OZ heeft geschreven, hoor ik graag welke.. Ik begin geloof ik wel een beetje een Bryson fan te worden.

M.vr.gr.

Perthpete
 
Back
Top