Boerderij Adelaide

Fre

New Member
Hallo allemaal,

Ben maar een nieuw topic begonnen want kan het met search niet vinden...

Ik was benieuwd of iemand me kon helpen.

In januari 2008 gaan wij (mijn man, mijn dochtertje en ik) naar Adelaide. Mijn man gaat daar werken in het Flinders Medical Centre en ik ga lekker mee. Nu ben ik op zoek geweest naar een flat of huisje en bedacht me dat het wel leuk zou zijn om op een boerderij te gaan wonen. Ik zou daar mee kunnen helpen, voor zover dat gaat met een dochtertje die dan net 2 is geworden. Is dit nu een gek idee? Of belast ik daar meer mensen mee dan ik ze ermee zou helpen?

Enig idee waar ik er wat over kan vinden?

EDIT: ondertussen gaan we toch maar op zoek naar een huisje, de boerderij was geen goed idee, haha!!!

Ook kom ik heel graag in contact met mensen die al in Adelaide wonen. Ben een sociaal mens en zie ertegenop om 6 maanden "thuis" te zitten met mijn dochtertje. Is voor ons beide niet leuk denk ik. Hier ga ik 20 u per week werken en zij gaat fijn naar het kinderdagverblijf.

Heb dit forum denk ik niet echt gesnapt...lijkt me dat er niet geschreven wordt. Doe ik iets verkeerd? Zit ik in een verkeerde rubriek???
 
Waarin gaat je man stage lopen en op welke afdeling? Mijn vriendin werkt op A&E in het FMC.
Ik weet niet hoever je van het FMC wilt wonen, maar daar in de buurt zullen er weinig farms te vinden zijn, vrees ik. Mogelijk dat er in de Hills wat zijn of verder naar het zuiden in de wine region zijn er waarschijnlijk wel mogelijkheden. Ik weet niet wat je zou kunnen? Heb je het over betaald of vrijwilligers werk? Er is in Adelaide genoeg vrijwilligerswerk te vinden, als je dat zou willen doen, in velerlei gebieden.
Succes,
Leah
 
Back
Top