Booklets

RickenMariska

New Member
Hoi Allemaal,

Even een klein vraagje...

Wij zijn bezig om een Visa aan te vragen voor Skilled Independent en hiervoor ben ik me door Booklet 6 aan het worstelen. Is het handig om ook alle andere booklets te lezen...?

Nog een klein vraagje... ik kan nergens vinden hoe het gaat en wat de kosten zijn als je dieren mee wilt nemen naar Oz... weet iemand een link of iets anders waar ik dit op kan zoeken...?

Groetjes,
Rick en Mariska :D
 
RickenMariska said:
Nog een klein vraagje... ik kan nergens vinden hoe het gaat en wat de kosten zijn als je dieren mee wilt nemen naar Oz... weet iemand een link of iets anders waar ik dit op kan zoeken...?

Hier kan ik wel antwoord op geven :D . Wij hebben 2 katten en een hond die meegaan. Het beste is om informatie op te vragen bij de dierenarts, de dieren moeten namelijk hun jaarlijkse entingen hebben en een rabies enting. Als je dat hebt gedaan dan moet je een maand later een bloedtest laten doen om aan te tonen dat het dier antistoffen heeft aangemaakt. Dit bewijs is nodig voor Australie, een dier mag 6 maanden na die test naar Australie.
M'n man kan je nog gedetailleerder info geven met links naar websites. Je kunt hem even een berichtje sturen, hij heet Badri.
Succes!
 
Dank je wel... ik begon me al ongerust te maken dat ik een nieuw tehuis zou moeten zoeken voor mijn katten...!!! maar dat valt al weer mee.

Groetjes,
Rick en Mariska
 
Ik moet wel zeggen dat je het allemaal goed moet uitzoeken want het is behoorlijk ingewikkeld, maar uiteindelijk komt het wel goed. Wist je van de quarantaine? Dat is voor een maand, dus dat valt wel mee.
Je kunt trouwens ook info over 'skilled independant' vragen aan Badri, hij is een wandelende informatiebank, weet waanzinnig veel hierover (ik dus niet):D
 
RickenMariska said:
Hoi Allemaal,

Even een klein vraagje...

Wij zijn bezig om een Visa aan te vragen voor Skilled Independent en hiervoor ben ik me door Booklet 6 aan het worstelen. Is het handig om ook alle andere booklets te lezen...?
Nee, alles wat je nodig hebt staat in Booklet 6. En alles wat je niet begrijpt kun je natuurlijk hier vragen :)
 
Stel dat je niet genoeg punten haalt voor een skilled visa dan zou je nog Booklet 4 Family Migration kunnen lezen, als je tante jullie wil sponsoren. Dan heb je minder punten nodig.
 
RickenMariska said:
Hoi Allemaal,

Even een klein vraagje...

Wij zijn bezig om een Visa aan te vragen voor Skilled Independent en hiervoor ben ik me door Booklet 6 aan het worstelen. Is het handig om ook alle andere booklets te lezen...?

Nog een klein vraagje... ik kan nergens vinden hoe het gaat en wat de kosten zijn als je dieren mee wilt nemen naar Oz... weet iemand een link of iets anders waar ik dit op kan zoeken...?

Groetjes,
Rick en Mariska :D

Hoi

Wij zijn ook bezig met alles doen voor ons dieren twee katten en een hond.

Als meer info willen weten sttur PM naar Amulya mijn vrouw zij hebt alle info verzameled..

Gr
Badri
 
RickenMariska said:
Hoi Allemaal,

Even een klein vraagje...

Wij zijn bezig om een Visa aan te vragen voor Skilled Independent en hiervoor ben ik me door Booklet 6 aan het worstelen. Is het handig om ook alle andere booklets te lezen...?

Nog een klein vraagje... ik kan nergens vinden hoe het gaat en wat de kosten zijn als je dieren mee wilt nemen naar Oz... weet iemand een link of iets anders waar ik dit op kan zoeken...?

Groetjes,
Rick en Mariska :D


Hoi

Op deze site vindt jij alle informatie over honden en katten.

http://www.knmvd.nl/actueel.php?command=detail&id=1884
 
Back
Top