Borrel ADL 11-8??

Tour

XPdite Sponsor
zomaar een ideetje:

Wie heeft er zin in een borrel op zaterdag 11 augustus?? Locatie... CBD
(euh Oostende? waar precies maakt mij niet zo veel uit)

Ik weet dat het super vroeg is maar we zijn nu eenmaal niet meer zo vaak in Adelaide :)

Interesse??

Cheers Tour
 
Ook wij zijn wel in voor een borrel. Maar het zou denk ik wel leuk zijn als het in de buurt van een park/speeltuin is want wij hebben 2 kids ;-)
 
Oeps TE vroeg :oops: Qantas had 1 van onze retourvluchten geannuleerd.. dikke stress :mad: na veel gedoe vlucht omgezet en ineens 3 extra nachten in Singapore. Dat wil zeggen dat we nu pas terugkomen op de 12e ipv de 9e en dat we er nu zelf niet eens bij kunnen zijn o_O Niet zo leuk ik had er juist zo'n zin in!!! sorry! Ik hoop die borrel toch echt nog een keer te doen hoor :D
 
Dat is erg lief maar ook dat lukt niet. We blijven maar 2a3 dagen in Adelaide, even bijkletsen met Duncs familie en naar de tandarts, dan moeten we weer naar huis ivm Dunc's werk. Helaas! Laten we de borrel tegoed houden tot de volgende keer als we weer wat langer of in ieder geval in een weekend in Adl zijn ;)
 
Hi Tour geen probleem hoor!!! En lat eht mar weten als jullie in Adelaide zijn. Borrel / speeltuin is zo geregeld
PS
Broken Hill staat ook nog steeds op het lijstje met "nog te bezoeken" :=) ;)
En geniet van jullie extra tijd in Singapore
 
Helemaal top! Enne jullie zijn van harte welkom in Broken Hill :up: We hebben al een paar keer 'couch surfers' over de vloer gehad, hartstikke gezellig :)
 
Helemaal top! Enne jullie zijn van harte welkom in Broken Hill :up: We hebben al een paar keer 'couch surfers' over de vloer gehad, hartstikke gezellig :)
Hah, ik zit sinds kort ook bij de couchsurfing community :)
 
hebben jullie het naar jullie zin gehad overseas ?
En als we Broken Hill aan gaan doen laat ik het zeker weten :=)
 
Bloody hell, ik dacht: Broken Hill, binnenland van NSW. Wellicht leuke detour als we van Sydney naar ACT rijden. Ahum, nee dus. 1090 km... Australia blijft een groot land ook al weet ik dat ondertussen wel. Maar toch :)

See you later! ;)
 
Super leuke detour, beetje lange alleen ;). De dichtst bijzijnde grote stad is Adelaide en we zitten niet ver van de SA grens af. Daarom gebruikt Broken Hill ook SA tijd ipv NSW tijd (niet super logisch denk ik maar toch :p)

Vakantie naar NL was super goed!! Zo ontzettend fijn om familie en vrienden weer eens in t echt te zien en vast te houden en achteraf allemaal veel te kort natuurlijk. Helemaal omdat we er ook nog eens bijna 2,5 week Frankrijk & Italie in hadden gepropto_O . Van te voren zag ik er eerst wel een beetje tegenop om na zo'n lange tijd terug te komen, iedereens leven gaat door, al die kinderen die ik nog niet had gezien ed en kom ik ook nog eens met mijn grote liefde (die geen woord nl spreekt/verstaat). Maar dat was natuurlijk mijn eigen gekke gedachtegang, alles is best gelopen. Het was erg fijn om Dunc ook in dat stuk van m'n leven op te nemen. En hij paste er goed tussen, alsof het nooit anders is geweest. Toen we op Schiphol een kopje koffie dronken voor onze vlucht terug hoorde ik m'n moeder tegen een van m'n vriendinnen zeggen dat ze erg blij was dat het niet voelde alsof er een vreemde in huis was maar dat het ook voor haar heel natuurlijk aan voelde dat ze erg blij is dat we gelukkig zijn samen. Een beter compliment kun je niet krijgen van mamsie :up: Voor mij was het ook een goede bevestiging dat mijn gevoel goed was en dat dit is wat ik wil.... Duncan & Australie!! Geen enkele twijfels over!

We hebben samen al besloten dat we de volgende keer alleen maar NL gaan doen hoor zodat er misschien ook een klein beetje tijd is voor spontane dingen. Nu was het toch wel enorm volgepropt hoor. We zeiden regelmatig tegen elkaar, work is more relaxing! Er waren bepaalde dingen die ik moest doen/regelen oa voor onze visum aanvraag. Je wil toch zoveel mogelijk mensen even zien& vasthouden maar ik wilde ook zo graag van alles aan Dunc laten zien zoals waar ik ben opgegroeid ed en hij wilde ook graag wat van de geijkte sightseeing dingen doen. Voor t eerst in m'n leven naar Madurodam geweest. Tussendoor nog ff europa doorcrossen pfffft druk druk druk. Maar zeer geslaagd en we hebben veel nieuwe dingen van elkaar ontdekt en geleerd. Zonder deze vakantie had dat veel langer geduurd :)
 
Leuk om te lezen Tour!! En een beter compliment kun je inderdaad niet krijgen van je moeder. Wat fijn dat het allemaal zo op z'n plek is gevallen!
 
Super leuke detour, beetje lange alleen ;). De dichtst bijzijnde grote stad is Adelaide en we zitten niet ver van de SA grens af. Daarom gebruikt Broken Hill ook SA tijd ipv NSW tijd (niet super logisch denk ik maar toch :p)

Ik zag het ja, Adelaide is 'om de hoek' voor OZ begrippen. Sydney en Canberra is wel ietsje verder...
Als we in ACT wonen komen we wel een keer langs als we op weg zijn naar Adelaide ;)
 
Helemaal goed :D enne ik ben ook nog nooit in ACT geweest dusse wie weet komen wij ook wel een keer een biertje halen :up: Lijkt me leuk tzt
 
Back
Top