Borrel binnenkort?

Hallo allemaal,

Wij zijn Hans en Jacqueline en wonen sinds een dikke 8 maanden in Brisbane, om precies te zijn in Bardon. We vroegen ons af of er binnenkort nog iets wordt georganiseerd onder de leden die in Brisbane en omgeving wonen? Zoiets als een borrel, een barbie oid?

:cheers:
 
Er wordt regelmatig wat georganiseerd. Even denken: er is sowieso een borrel elke maand in het Belgium Beer Cafe in de stad (cnr Edward en Mary). Elke eerste donderdag van de maand vanaf een uurtje of half acht. Verder zijn er elke maand ook bijeenkomsten van de Nederlandse speelgroep (ik weet niet of jullie kinderen hebben) en wordt er op het moment een Nederlandse school opgericht (mag ik op deze manier vast wel even reclame voor maken www.geocities.com/dutchschoolbrisbane). Via de jongerenborrel hebben wij een leuke groep mensen leren kennen waar we regelmatig mee afspreken. En nu wil het dat de jongerenborrel al weer volgende week is!  :smile: Dus wie weet tot dan!  :up:
 
Hi Juf Rebekka,

Dank dank voor de tips!

Komen er veel mensen op die maandelijkse borrel af? En moet je je daarvoor aanmelden of kom je gewoon langs? Hebben jullie een apart hoekje oid?

We hebben geen kinderen (en willen die ook niet) dus de Nederlandse speelgroep laten we aan ons voorbij gaan ben ik bang. Bedoel je met de jongerenborrel  die van de Nederlandse speelgroep? Zo niet, op welke dag is die borrel?

Dank je wel alvast,
grtjs,
Jacqueline
 
De jongerenborrel en de speelgroep staan in het geheel los van elkaar. De jongenborrel is een groepje mensen die maandelijk bij elkaar proberen te komen. De opkomst wisselt heel erg want het is geheel vrijblijvend. Je hoeft je nergens voor aan te melden. We staan meestal in het kroeggedeelte meteen bij de ingang aan de rechterkant. Misschien tot volgende week donderdag?
 
Euh.... Komen er eigenlijk nog meer mensen naar deze borrel? Ik weet van Amoz dat haar manlief die avond aanwezig, wij zijn er, dus da's al 3?  :up:
 
Ik denk dat Jeanet en ik ook wel komen. Meestal zijn er minimaal wel 10-15 man hoor. Kan ook 30 zijn. Zoals Rebekka al zei: opkomst wisselt erg
 
AHA!

Nou, da's best een grote opkomst, zo'n 15 tot 30 man! We zijn erg benieuwd, we weten in ieder geval waar het is (vind ik al heel wat) dus wij zijn er op zekers!

Groetjes en voor iedereen alvast een happy Sinterklaas, dat jullie maar veel cadeuatjes mogen krijgen!

Jacqueline
 
Hoi,
Tja misschien wel een idee de naam aan te passen, want laatst moest ik een stel overhalen dat ze echt wel naar de 'jongerenborrel' mochten komen al zijn ze eind 30 en hebben ze een kind...
 
Het is origineel zo genoemd omdat er ook iets voor de oudjes was. En ze duidelijk wilden maken dat dit dus meer voor de jongeren (60 min) was bedoeld ;). Misschien kunnen we het beter Nederlandse Borrel noemen... of.... iemand een ander idee?
 
Even een praktische vraag... Is er een parkeermogelijkheid in de buurt? We zijn nu weer terug in Brisbane en het leek ons wel een leuk idee om volgende week naar de borrel te komen :)
 
Gratis parkeren na 7pm in de stad. Of er plek is....tja da's de vraag. Meestal lukt het wel, zo niet dichtbij, dan een paar straten verderop.

Henriette
 
Back
Top