Borrel en Sinterklaas

Kate

New Member
Hai  :)

Ik heb even een vraag.
Graag wil ik weten of de jongeren borrel volgende week donderdag is voor de Brisbane Dutchies?
Verder weet ik van vroeger dat er wel eens wat werd georganiseerd voor de kleintjes met Sinterklaas...weet iemand of dat nog ergens hier in Brissie gebeurt, the Dutch Club ofzo?

Alvast bedankt
Kate
 
Hi Kate!


Graag wil ik weten of de jongeren borrel volgende week donderdag is voor de Brisbane Dutchies? Nope ! Zie onderstaande email!

Verder weet ik van vroeger dat er wel eens wat werd georganiseerd voor de kleintjes met Sinterklaas...weet iemand of dat nog ergens hier in Brissie gebeurt, the Dutch Club ofzo?
Yup !  Zie onderstaande email !

'Hoi iedereen !

Weer tijd voor Sinterklaas! Dit jaar hebben wij geen Borrel in december, maar in plaats hier van doen we een "informeele" BBQ in New Farm Park op zondag 4 december. Wij hopen dat jullie ook willen komen voor een gezellige middag.

Wanneer: zondag 4 december 14.00 uur.

Waar: New Farm Park, bij de speeltuin naast de "oval" - Brunswick street - ontmoeten, dan hopen wij al een BBQ te hebben.

Brengen: Drinken voor jezelf, bord en bestek, wat eten om te delen (brood, vlees, salade, etc).

Als je vragen hebt, stuur ons een emailtje, of bel Patrick (0423 597 933) of Kerry (0410 578 194).

The Dutch Club in Richlands heeft een feest speciaal voor kinderen, en Sinter Klaas komt daar ook met een cadeautje voor elk kind. Het is op het dezelfde dag (4 dec) vanaf 12 uur en kost $6 per kind. Vragen en boeken bel de club (07) 3271 5662 of de secretaresse (07) 3345 5709.

Kinderen zijn natuurlijk ook welkom bij de BBQ in New Farm Park.

In het geval van regen gaat de BBQ niet door.

Groeten

Patrick en Kerry'


Alvast bedankt ! Alvast graag gedaan !  :wink:

Ingrid  :cool:
 
yep, er wordt elk jaar iets voor de kleintjes georganiseerd in de dutch club. maar je moet je je er volgensmij van te voren voor opgeven.

sinterklaas is op 4 december in de dutchclub. voor meer informatie:

ph 3271 5662

website: http://www.sites.ourbrisbane.com/brisbanedutchclub/products__and__services2

groetjes en wie klopt daar kinderen.....

Rob
 
Back
Top