Brabantse bijdrage

aussie

New Member
Hoi allemaal,
Ik weet echt niet meer of wij ons hier al hadden voorgesteld.  Dus doen we dit nu toch maar (een tweede keer?)
Wij zijn Paul(40) en Gerrie(41) Maas, wonen in Palmyra en wonen sinds 1999 in W.A. We komen origineel uit Z/O Brabant.
We hebben geen kinderen, maar wel 2 hondjes.
tot ziens hier in het forum of wellicht op de borrel.

Welkom op het forum allebei! Dit is een ideale manier om mensen te leren kennen (voor een borreltje of een babbeltje  :-D ), zowel in Aus als in België of Nederland!

Sara

Hi Paul en Gerrie,

Ook :hi: uit het druilerige z-o Brabant.
Ik heb gelijk even opgezocht waar Palmyra ligt. Ben altijd nieuwsgierig waar iedereen zo'n beetje woont of wil gaan wonen :).
Als alles meezit gaan wij met het gezinnetje ook richting WA (Perth e.o.).

Je zal hier genoeg mensen leren kennen, maar pas op de (eventuele) verslaving. Dus weet waar je aan begint :wink:.

Groetjes,
Mel

Hi Paul, Gerrie en honden  :dog:  :dog:,

Welkom op het forum  :hi:

Jullie zijn al een paar jaar gesetteld lees ik, handig voor vragen voor de mensen (zoals wij) die nog moeten vertrekken.

Groetjes uit Friesland :freezing:,

Susan, Mees & Shea

Beste mensen van het welkoms committee,

HARTELIJK DANK VOOR JULLIE GASTVRIJ ONTVANGST!!

Enne............ja het is een acute verslaving,XPdite forum, ik zit al bijna 6 uur vanalles te lezen hier.
"Kei gezellig hier", zoals wij dat zeggen in Brabant.
Tot ziens in de verschillende onderwerpen.
Groetjes,
Paul, Gerrie en de doggies Timmie en Tiny (geen Tienie he, maar Tainie) :)

ja, kei gezellig hier . Je zult hier veel plezier beleven, t is een geweldig forum.
Ik zit nu ook nog in het regenachtige zuiden, maar 30 maart vertrek ik naar Canberra.

helaas zonder mijn hondje, maar ik krijg er een hele lieve man en 2 kindjes voor terug (en een zwarte kat, da's dan weer ff minder, hahah)

groetjes lin

Hallo daar!
Ik ben Marina, kom van oorsprong uit Breda (haha, dat kan ik nu zeggen!) en woon sinds december 2005 in Perth (tegen Mandurah aan). Bevalt prima!
Waar in WA ligt jullie stekkie?

Groetjes,
marina

ook bedankt: Lin, Marina en Eutrice.
Marina, wij wonen in Palmyra
Jeetje ik had er geen idee van dat ik nog zoveel Nederlanders(jong en oud) zou leren kennen.
Nogmaals: kei ruig (= kei leuk = hartstikke leuk)
En natuurlijk ook aan de nieuwe mensen: hartelijk welkom
Ik heb nu al zin in een meeting, zeg.
Is dat niet op de 25e februari?? in Freo?? Rosie O'gradies, toch?

Hi Gerrie en Paul,
Van Brabant dat is eens dicht bij ons oude stekkie
Limburg. Welkom ook van ons en hopelijk tot de
borrel, er zijn mannen in de minderheid, ha ha.
Dit heet als jullie beide komen natuurlijk.
Veel forum genot

Back