Brad en Angelina op Australische postzegel

Joep

Active Member
Ik heb er ook weer eentje, bron (wie anders dan) www.nu.nl

Brad en Angelina op Australische postzegel
Uitgegeven: 5 augustus 2007 13:30
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2007 14:53

AMSTERDAM - Brad Pitt en Angelina Jolie worden binnenkort vereeuwigd op een Australische postzegel. Dat meldde het persbureau Australian Associated Press.

Op de zegel van vijftig Australische centen, wat gelijk staat aan ruim dertig eurocent, staat een foto van het koppel met hun destijds pasgeboren dochter Shiloh.

De veelvuldig gepubliceerde foto stond onlangs op de cover van het Australische tijdschrift New Idea. Tijdens de Magazine of the Year Awards, die donderdag plaatsvonden in Sydney, werd het weekblad uitgeroepen tot tijdschrift van het jaar.

Collector's item

Het nationale postbedrijf van Australië, Australia Post, is een belangrijke sponsor van het jaarlijkse gala. Het bedrijf wil de cover van het tijdschrift nu op een postzegel zetten. "Die postzegels worden vast en zeker een collector's item", voorspelt een woordvoerder van New Idea. "Filatelisten in het hele land zullen de zegel willen hebben."

De 32-jarige Jolie beviel vorig jaar mei van Shiloh. Samen met Pitt heeft ze ook nog drie adoptiekinderen, uit Cambodja, Ethiopië en Vietnam.

(c) Novum

Ik koop toch liever een magazine met Angelina erop, maar dat terzijde.  :grin:

in een woord belachelijk wat hebben die nou in hemels naam met Oz te maken en wat hebben die dan betekent voor de mens? Koning(in) pesident, een in welke andere vorm van staatshoofd dan ook behoren op zegels te staan. Misschien dan een enkele keer zeeuwsmeisje maar daar houd het dan bij op.
Krijgen wij straks de fam van der vaart of de borsattootjes op een zegel?

[quote author=Kathleen link=topic=7435.msg96353#msg96353 date=1186412713]
hoop dat 't stickers zijn... before licking the backside, hahahahahahaaaa
[/quote]

Daar zat ik ook aan te denken Kath, maar ik dacht me voor een keer in mijn leven een keertje in te houden, hahaha  :grin:

Back