Branden in Perth

Sacha is wel een dagje weg geweest, met kids, katten en al. Maar nu alles weer onder controle gelukkig!
 
Verbazingwekkend dat ik hier nog altijd genoemd wordt..... Missen jullie mij? Snap ik helemaal :)

Dirk is inderdaad thuis gebleven met de tuinslang om de boel nat te houden, want ondanks de brandwerende laag op ons kunstgras (Australische kwaliteit) waren we toch bang voor spotfires. Ik ben met kids en cats naar vrienden in Quinns gegaan om uit de rook te blijven die zelfs met alle deuren en ramen gesloten pijn aan je keel deed.

Wijze lessen geleerd.... Volgende keer meer eigen luchtbedden in de auto gooien (matrassen bij vriendin sliepen waardeloos) en niet de kattenbak vergeten.....
 
Alleen de Evap heeft het begeven..... bedrading is door de warmte van de rook waarschijnlijk gaan smelten en dit wordt niet door de verzekering gedekt omdat de brand niet dicht genoeg bij kwam....
 
Alleen de Evap heeft het begeven..... bedrading is door de warmte van de rook waarschijnlijk gaan smelten en dit wordt niet door de verzekering gedekt omdat de brand niet dicht genoeg bij kwam....
waar je al niet tegenaan loopt zeg....succes ermee!
 
En de branden zijn weer opgelaaid.
Gelukkig ziet Sacha allemaal knappe piloten, dus is ze blij. :up:
 
Sacha is nog veel blijer nu de knappe piloten weer weg zijn. Was leuk hoor, die helicopters die recht over het zwembad vlogen, maar de reden waarom was even iets minder.... Gaat een lange zomer worden op deze manier....
 
Heb wat hele stoere foto's, maar ben even kwijt hoe ik die hier kan zetten.. staan op Facebook
 
Rechtsklikken op je foto in Facebook (kopieer adres/link)
Hier op Foto icon klikken. Plak adres/link.
Klaar :)

10842095_10206136157472637_7333867521698791962_o.jpg
 
Back
Top