Brisbane "Forummers" ...trouwlustig??

Syl

Active Member
Hey! Probeer even een "plug" want ben bang dat er niemand op komt dagen Zondag :oops: :-(

Wij, Tyne & Syl hebben sinds afgelopen Feb. de Catering overgenomen op McLeods Country Golf Club in Mount Ommaney (bij Jindalee in de buurt), ok het is dan wel geen "eerste-donderdag-van-de-maand-jongeren-borrel"l Wij hebben een Open Day / Bridal Fair georganiseerd.....dus mochten er [glow=red,2,300]trouwlustigen[/glow] in de zaal zijn (of tot je vrienden club behoren???) of heb je gewoon compleet nix te doen deze Zondag??  Kom dan gerust langs het is van 10am till 4pm.

Groetjes
Syl :-D
 
Bedankt voor de invite, maar ik kan de vlucht naar Oz niet op tijd regelen.

Sorry :-o :cry:

Rene
 
Ja zeg Rene, en je stond nog wel op de A-list...... :-D, je kent dat wel glas Champagne bij de deur...

Groetjes
Syl
 
:-D very sharp Mr. Wilbert :-D.....tuurlijk niet er wordt geen onderscheidt gemaakt. Maar wilde Rene even het idee geven dat hij toch wel wat mis liep!!  :wink: Kom jij wel dan? Glas Champagne EN 'Hapjes'??

Ik weet het de gemiddelde trouwerij gaat er hier nogal "fluffy" aan toe, maar het uitzicht vanaf onze Verandah is fantastisch!!!!!  Dus je kunt ook gewoon voor de hapjes komen!

Groetjes
Syl
 
Rebekka en ik  zijn nog niet getrouwd, al hadden we dat volgens de Australische normel al moeten zijn. Wie weet zie je ons nog wel (afhankelijk of we winne van Hans en Sally met kolonisten)

Cheers!
 
Nou, dan zijn jullie toch de uitgelezen kandidaten voor zo'n dag?? :-D :-D Hans & Sally al getrouwd?? Enneh Trude ......en AussieLover (ben je al weer thuis) en Amoz? kortom ik ben even bezig met "rent-a-crowd" :lol:

Trouwens "The Chef" vindt het prima als je het kolonisten spel mee neemt :up: Nemen wij gelijk even de "Zeevaarders" mee :-D

Misschien had ik het gewoon "Bris-Dutchie gathering / Bridal Fair" moeten noemen.

Groetjes
Syl (die als een madwoman brochures aan het printen is voor de "big day"...." kan niet wachten tot het Maandag is :-D
)
 
Nou, ik ben nog vrijgezel.....

En dat kan natuurlijk snel veranderen wanneer ik een 'ozzie sheila' aan de haak sla :lol:

Mocht het zo ver komen, dan zijn jullie eerste keus!. :up:
 
[quote author=Bartman link=topic=2643.msg28962#msg28962 date=1127484874]
Nou, ik ben nog vrijgezel.....

En dat kan natuurlijk snel veranderen wanneer ik een 'ozzie sheila' aan de haak sla :lol:

Mocht het zo ver komen, dan zijn jullie eerste keus!. :up:
[/quote]
Misschien een reden om te gaan, kan je gelijk blijven op een spouse visa  :naughty2:
Scheelt een heel pak werk en euries  :lol1: :rotflmao:
 
Hé Syl, veel succes gewenst mte de dag zelf. Wens je een topdag toe en dat er maar veel mensen gebruik willen gaan maken van de catering  :up:

Bye Miranda  :)
 
Niet getrouwd en niet trouwlustig ( :|). We gaan zondag de andere kant op: Maleny.

Maarruh, een volgende keer lijkt het me wel leuk om te komen (neuzen wie Syl en Tyne nu eigenlijk zijn)!

Nou, een leuke dag toegewenst!
 
Thank you Miranda! :).....nou, we hebben alles opgezet (zo'n beetje de hele dag) en kwamen pas om half 10 thuis het is hier nu kwart voor 12 's nachts. Maar goed het ziet er goed uit en ik ben helemaal trots want ik heb twee editiorials geregeld (gratis advertentie in de krant!) en een van de kranten heeft mijn hele kleffe trouw verhaal ('t is lente...blablabla) zo goed als letterlijk overgenomen.

Hey Amoz.......weetje, ik zou morgen ook liever naar Maleny gaan hoor :-D :-D en tsja, wie wij zijn?! hahaha...gewoon Tyne & Syl :up: maar kom gerust een keer langs!

Groetjes
Syl
 
[quote author=Syl link=topic=2643.msg28959#msg28959 date=1127481902]
Nou, dan zijn jullie toch de uitgelezen kandidaten voor zo'n dag?? :-D :-D Hans & Sally al getrouwd?? Enneh Trude ......en AussieLover (ben je al weer thuis)
[/quote]

Yes ! Aussielover is back in town ! Maar  Ing is net 'gescheiden' dus ben weer vrij gezellig  :evil: en vrijgezel !  :-D  :up: Yiehaa !   :dance:
 
HI!!!! Welkom back! Ik las elders op dit forum al dat je in feeststemming was :up:

Groetjes
Syl
 
Yes ! Aussielover is back in town ! Maar  Ing is net 'gescheiden' dus ben weer vrij gezellig  :evil: en vrijgezel !  :-D  :up: Yiehaa !

Ow, da's interessant!  :lol: :lol: Het klinkt als een enorme verlossing...

Jammer dat je in Brisbane woont...
 
Hi Lin

Thanks for asking :)  Mwoah....was wel wat rustiger dan gehoopt :) maar wij hebben er op zijn minst twee definitieve boekingen (bruilofts partijen) uit dus voor ons was het al snel de moeite waard. De exhibitors waren wel heel happy met de set-up en hebben een hoop "ge-networked" met elkaar en een hoop informatie uitgewisseld. Bovendien vroegen ze wanneer ik de volgende ging organiseren. yep, right........eh.....hm, don't call us, we call you :-D  nee, hoor even afstand nemen en dan prikken we weer een datum voor volgend jaar.  :-o


Groetjes
Syl

p.s. hoeveel nachtjes slapen nog??
 
[quote author=Syl link=topic=2643.msg28943#msg28943 date=1127471801]
Ja zeg Rene, en je stond nog wel op de A-list...... :-D, je kent dat wel glas Champagne bij de deur...

Groetjes
Syl
[/quote]

Tell you what Syl,
Als wij (weer ) naar Oz komen, en we zijn in de buurt, komen wij beslist even langs voor een kopje koffie. De champagne hoeft niet.

GRoetjes en sux6, Rene
 
hahaha......mooi, want die champagne is inmiddels al op :lol: Maar langskomen is altijd prima! Voor koffie, thee, tea! (as in dinner) of even kletsen.  :)

Groetjes
Syl
 
Back
Top