Brisbane naar Amsterdam vliegen - welke maatschappij?

MacG10

New Member
We gaan binnenkort weer eens naar Nederland to voor een paar weken. De afgelopen paar jaar zijn we met Singapore Airlines gevlogen omdat die een goede verbinding Brisbane-Singapore-Amsterdam hebben (zo min mogelijk vluchten is wel zo lekker). Hun vliegtuigen waren een paar jaar geleden ook nog erg nieuw, maar de laatste keer dat we vlogen vond ik de vliegtuigen toch al weer wat ouder en minder comfortabel worden.

Met welke maatschappijen vliegen jullie graag van Brisbane naar Amsterdam? Als het kan vliegen we liever niet via Sydney en/of Heathrow, maar zo direct mogelijk naar Amsterdam.

Kan niet zeggen dat ik "graag" vlieg, dus ook niet van Brisbane naar Amsterdam. Maar ik vind het vooral belangrijk dat het een betrouwbare maatschappij is. En dan vooral de technische staat van het vliegtuig. Tuurlijk kan er bij elke maatschappij wat gebeuren, maar om bijv. te kiezen voor Aeroflot i.p.v. Singapore Airlines, dan roep je het toch wel een beetje over jezelf af. Lange afstandsvluchten vind ik gewoon geen pretje, maar het vooruitzicht naar je plek van bestemming houdt je toch wel op de been, toch?

Ik denk dat bij velen de volgende maatschappijen hoog in het lijstje staan (niet in volgorde van populariteit)

- Singapore Airlines
- Malaysian Airlines
- Cathay Pacific
- Qantas / KLM
- Arab Emirates
- Thai Air

en zo zullen er nog wel wat zijn hoor....

[quote author=Maluka link=topic=9906.msg135509#msg135509 date=1238195733]

Ik denk dat bij velen de volgende maatschappijen hoog in het lijstje staan (niet in volgorde van populariteit)

- Singapore Airlines
- Malaysian Airlines
- Cathay Pacific
- Qantas / KLM
- Arab Emirates
- Thai Air
[/quote]

China Air schijnt ook goed te zijn heb ik van mijn schoonouders begrepen. Zij zijn vorig jaar hier geweest op vakantie en dat beviel goed. hebben 3 dagen in china vertoefd ivm de trombose van mijn schoonmoeder. zij kan niet te lang in het vliegtuig zitten met opgevouwen benen. Zij heeft al jaren trombose.

groetjes heidi

Back