Brisbane; wij komen eraan!!

Vlaflip

New Member
Per 1 mei te horen gekregen dat ons visum rond is :dancing:!!! Ook al leek het makkelijk, het duurde gewoon  errug lang nog! Ze wilden gewoon niet geloven dat wij al 2 jaar samenwonen :tent: ook al hebben we al 2 jaar een gezamelijke rekening en hebben mijn ouders een verklaring afgegeven op de ambassade van AUS te Den Haag (dat wij al 4 jaar samenzijn en 2 jr samenwonen)! Maar het gaat door :cheers:! Mijn vriend :plane: eind mei en ik eind aug! 
:later:
Gr. Dorine

Gefeliciteerd!!!!! Da's nog eens goed nieuws. :up: (Daarmee bedoel ik niet de afwezigheid van partners!!!)

Sux6 van ons.

Rene-l

proficiat Vlaflip...Dorine,

Great news, Hou je het uit 3 maanden alleen ...?
You'll be fine.

Cheers,

Jack :evil:

[quote author=Jack link=topic=7034.msg89367#msg89367 date=1178707119]
proficiat Vlaflip...Dorine,

Great news, Hou je het uit 3 maanden alleen ...?
You'll be fine.

Cheers,

Jack :evil:
[/quote]
Tsja wat moet dat moet! Nee hoor zal wel lukken, kan ik rustig afscheid van iedereen nemen :cry2:! Wordt sowieso een moeilijke emotionele tijd! Maar na regen komt zonneschijn!
Als ik aangekomen ben, moet ik asap een baan gaan vinden, zodat ik me niet ga vervelen en heel veel heimwee ga krijgen! Gelukkig heb ik ook een werkvergunning!
Ik weet dat we een supertijd tegemoet gaan, maar het idee om alles en iedereen hier achter te laten vind ik wel erg moeilijk! Komt goed!
:later:

Hey Dorine, gefeliciteerd met jullie visum. Lijkt me extra spannend dat je drie maanden later gaat !

Groetjes Jojo.

Hoi,

Goed dat het toch gelukt is.
Wat vroegen ze dan nog allemaal om jullie relatie aan te tonen of wat voor bewijs hebben jullie nog opgegeven? Wij verwachten namelijk ook problemen om onze relatie aan te tonen.
En als we dit horen, doen ze soms dus toch wel lastig.

Groetjes,
Teekay

[quote author=teekay link=topic=7034.msg89774#msg89774 date=1179131454]
Hoi,

Goed dat het toch gelukt is.
Wat vroegen ze dan nog allemaal om jullie relatie aan te tonen of wat voor bewijs hebben jullie nog opgegeven? Wij verwachten namelijk ook problemen om onze relatie aan te tonen.
En als we dit horen, doen ze soms dus toch wel lastig.

Groetjes,
Teekay
[/quote]
Wij hebben bankafschriften moeten aantonen (ook omdat we verder niets gezamelijk hebben), mijn ouders (ze vroegen een onafhankelijke partij) hebben bij de amb. van AUS moeten verklaren dat wij al zolang een relatie hebben en echt wel samenwonen en dat ook ondertekend en een uittreksel uit het bevolkingsregister. Vervolgens alles rechtsgeldig laten maken bij een notaris en dat weer laten stempelen bij min. van Justitie..........Gelukkig wonen wij in Den Haag en is alles op steenworp afstand, maar het kost sowieso veel tijd (en geld).
Maar ze geloven ons en dat is het belangrijkst!
Jullie veel succes! Waar gaan jullie heen?

Wij hebben bankafschriften moeten aantonen (ook omdat we verder niets gezamelijk hebben), mijn ouders (ze vroegen een onafhankelijke partij) hebben bij de amb. van AUS moeten verklaren dat wij al zolang een relatie hebben en echt wel samenwonen en dat ook ondertekend en een uittreksel uit het bevolkingsregister. Vervolgens alles rechtsgeldig laten maken bij een notaris en dat weer laten stempelen bij min. van Justitie..........Gelukkig wonen wij in Den Haag en is alles op steenworp afstand, maar het kost sowieso veel tijd (en geld).
Maar ze geloven ons en dat is het belangrijkst!
Jullie veel succes! Waar gaan jullie heen?

Back