Brisbanite

Hoi allemaal,
Oorspronkelijk uit Delft, maar inmiddels al sinds dec. 2002 in Australie, eerst op een Working Holiday Visa en nu op een zgn. Education Visa (ik werk voor een universiteit in Brisbane). Inmiddels is mijn Skilled Independent Visa aanvraag ook goedgekeurd, en nu is het voor mij dus een kwestie van Australie uit gaan om er weer (permanent) in te mogen...
Hans
 
Hans de Visser said:
Hoi allemaal,
Oorspronkelijk uit Delft, maar inmiddels al sinds dec. 2002 in Australie, eerst op een Working Holiday Visa en nu op een zgn. Education Visa (ik werk voor een universiteit in Brisbane). Inmiddels is mijn Skilled Independent Visa aanvraag ook goedgekeurd, en nu is het voor mij dus een kwestie van Australie uit gaan om er weer (permanent) in te mogen...
Hans

Hoi, welcome!

Jou 'ken' ik van het BE immi forum!

Dus, waar ben je van plan om op vakantie te gaan! :D

Succes ermee, maar het is natuurlijk nu meer: veel plezier ermee!

groetjes

Simone
 
hey Hans,

Welkom op dit site.

Ik heb paar keer van jouw reactie ontvangen van jouw op BE site.

Hoop ik dat jij hier ook meer mensen helpen
 
Hallo Hans,

Gefeliciteerd met je permanent resident visa!
Hoe zit dat precies met dat Education Visa, die kun je krijgen als je voor een onderwijsinstelling werkt? Voor hoelang is zoiets geldig?

Groeten,
Sander
 
Hoi Hans,

Welom op het forum!
Mag ik vragen wat je precies voor werk doet op de uni? Lijkt me namelijk erg interessant :).
 
Simone > Ik moet eind mei voor m'n werk een week naar Portugal, en daar plak ik dan gelijk 2 weekjes NL aan vast om de familie te bezoeken en om eindelijk die sticker in mijn paspoort te krijgen.

Sander > Een Education Visa is inderdaad een tijdelijk visum voor mensen die op een universiteit werken. 't Is in principe net zo lang geldig als je contract voor bepaalde tijd bij de universiteit, maar misschien dat daar een maximum aan zit, dat weet ik niet. De mijne was in ieder geval voor 2 jaar. En net als bij Employer Visas zit je 'vast' aan je werkgever: einde baan is einde visum...

Lost > Ik ben een 'postdoctoral research fellow' oftewel ik doe fulltime onderzoek (medical engineering: biomechanica van de onderrug om precies te zijn).
 
Hoi Hans,
even een vraagje: op welke universiteit werk je? Want Martijn (mijn vriend) gaat waarschijnlijk promoveren in Brisbane. Wie weet op dezelfde universiteit. Hij gaat naar de University of Queensland. En dan naar de afdeling chemistry. Wie weet wonen we binnenkort wel in de buurt (gek idee eigenlijk). Hoe bevalt het jou daar? Blijkbaar goed anders wil je er niet blijven :wink:

Groetjes Rebekka
 
Back
Top