Brits passpoort

blinkey bill

New Member
Hi allemaal ik heb even een vraagje over mijn brits passpoort ik heb een nederlands brits passpoort mijn man is bezig met zijn skilled independent visa en heeft 125 punten gehaald :up: :up: :up:, maar kunnen wij ook op mijn brits passpoort emigrieren als iemand daar wat over weet horen wij dat graag groetjes lisa en frank :-o
 
Heb jij een Brits én een Nederlands passport?? Of heeft één van jullie een Brits en de andere een Nederlands pasport?

Rene
 
Hoi Lisa,

Ik begrijp dat jij Brits bent en jouw man (Frank Besseling) Nederlands. Hij emigreert als skilled person (met zijn NL Paspoort) en jij gaat als partner  (met je Britse paspoort) lekker mee. Denk ik. Groetjes, Frank
 
Hi Lisa,

Mijn man heeft een brits paspoort en ik een nederlandse. Toen wij gingen emigreren veranderde daar helemaal niks aan!! Hij heeft een visum in zijn britse en ik in mijn nederlandse paspoort!! Omdat wij in Nederland woonden met het aanvragen van het visum moesten wij dat in Berlijn doen en als je mee emigreert als echtgenote krijg je het visum ook gewoon! Succes!!  :up:
 
Back
Top