broodbak machine

Nora

Member
Even een vraag van huishoudlijke aard.

Wij bakken in Nederland iedere dag een overheerlijk vers broodje met onze broodbakmachine.
Maar daar koop ik bij de groothandel 9 granen meel voor .....

Jaja mijn vraag is gebruiken ze in Australie ook broodbakmachines en verkopen ze ook de ingredienten om je eigen broodje te maken ???

Groetjes Annemiek
 
Ze hebben zeker broodbakmachines (ik woonde bij een gastgezin die hier mee aan het experimenteren was) en dus ook de ingredienten, alhoewel ik je niet kan vertellen welke opties je allemaal hebt.
 
Nou, ik kom net achter de wastobbe vandaan, enne... :-D

Ja joh, natuurlijk hebben ze hier broodbakmachines!! En koelkasten, hair dryers, TV's, stoomovens en en en, het houdt niet op joh! Wij hebben zelfs een electrisch koffiemachien! Ik dacht dat Skippy m'n koffie zou zetten, maar dus niet.

Bij de supermarkten kan je tarwemeel kopen, biologisch tarwemeel en ook wat glutenvrije mixen. Ik haal m'n meel bij de biologische winkel waar ze meer verschillende meelsoorten hebben zoals kamut, spelt, oat, en ook alle soorten pitten en zaden.

So there :)

Groetjes,

Irene.
 
He gelukkig zeg, want ik verwacht natuurlijk zodra jullie er zijn, heerlijk brood MET knapperige korst! :wink:

Ik dacht dat Skippy m'n koffie zou zetten, maar dus niet.

Ja ja, ff geduld Irene, in augustus kan ik koffie komen zetten voor je :grin:
 
He gelukkig :lol:
Bedankt voor jullie geruststellende berichten!

Nou Skip ! Je hoort het , komt helemaal goed, je bent welkom !
 
hey Nora, kan je voor ons ook gaan bakken? Een beetje fatsoenlijk brood is hier stervens duur dus als jij nou eens je eigen bakkerij gaat beginnen.....
 
Hebben jullie Gerbrand nog niet opgezocht in Sippy Downs? Of is sluit ie elke keer de deur als ie jullie ziet komen ;)

Maar dan nog, vind ik wel een goed idee dat Nora in ieder geval voor ons ( toekomstige buren ) lekker brood gaat bakken.
 
Zie ik hier concurentie voor The dutch bakery???? :shock:

We zijn daar laatst wel geweest en de deur was open!!! FF een lekker stuk kruimelgebak gegeten. Maar we hebben bedacht dat we er binnenkort ook weer ff heen gaan voor een broodje kroket!

Dus annemiek, neem jij ook een recept mee voor de kwekkeboom kroket? Dan krijgen we hier een beetje marktwerking en kunnen de prijzen weer een beetje naar beneden!
 
Back
Top