Broome WA

Thijs

New Member
Hoi Australië kenners. Iemand op dit forum die in Broome WA woont/woonde? Krijg graag wat tips over wonen (waar?,) scholen, etc.

Gr Thijs
 
Yup, that'll be alright :up:

Wat leuk dat jullie naar Broome komen! Woon nu alweer 5 jaar in Broome. Er zijn hier nog wat andere Dutchies. Leuke, intense plek om te wonen. :)

Als je nog wat berichtjes plaatst zoals bij Even Voorstellen (volgens mij 5 in het totaal), kan ik je een prive bericht sturen met specifieke info!
 
Last edited:
Yup, that'll be alright :up:

Wat leuk dat jullie naar Broome komen! Woon nu alweer 5 jaar in Broome. Er zijn hier nog wat andere Dutchies. Leuke, intense plek om te wonen. :)

Als je nog wat berichtjes plaatst zoals bij Even Voorstellen (volgens mij 5 in het totaal), kan ik je een prive bericht sturen met specifieke info!
 
Lijkt me fijn. We hebben wel een idee, maar om op afstand alles te bepalen is niet eenvoudig....dus alle tips zijn mooi meegenomen!
 
We komen met z'n allen en hebben dus ook scholing nodig voor onze kinderen, 6,5,1.
Roebuck lijkt ons een leuke school, maar begrijp dat we dan ook in de wijk moeten gaan wonen. Weet alleen niet of dat nou de leukste wijk is met kleine kinderen, of dat we toch echt ergens anders moeten zijn?
 
Yup, that'll be alright :up:

Wat leuk dat jullie naar Broome komen! Woon nu alweer 5 jaar in Broome. Er zijn hier nog wat andere Dutchies. Leuke, intense plek om te wonen. :)

Als je nog wat berichtjes plaatst zoals bij Even Voorstellen (volgens mij 5 in het totaal), kan ik je een prive bericht sturen met specifieke info!


Geloof dat ik er genoeg geplaatst heb, dus hoor graag meer over je lokale kennis...;-)
 


OFX
Back
Top