business visa

joann

New Member
Hoi, wij hebben zojuist gehoord dat we misschien op een business visa heen kunnen.
Het is nog even uitzoeken allemaal, maar is er iemand ook met hetzelfde visum bezig?
Tips, sites waar je kan zoeken? Alvast bedankt hoor!

Groetjes Joann :lol: :lol:

:cry:
Helaas net het resultaat binnen van onze beoordeling, we kunnen wel aan een visum komen(business visa) maar onze zoon zal niet door de medische keuringen komen vanwege zijn lichamelijke handicap.
Ongelooflijk balen, al wisten we wel dat deze kans zeer groot was..Misschien als onze zoon wat ouder is?!
Dus ik denk dat ik ook maar afscheid van het forum ga nemen. Wie weet als Dean (onze zoon) goede
ontwikkelingen doormaakt dat we weer een kans maken....de volhouder wint....(i hope)

groetjes joann :|

Hi Joann,

Wat *&&%^% zeg! Maken jullie (of jullie zoon) ook geen kans op een ander visa?  :-(

Dijnnas

Hi Joann,

Dat is inderdaad behoorlijk slikken zeg. Als je op zich wel aan de criteria van een business visa voldoet maar om een andere reden de weg naar Oz lijkt te worden afgesneden. Sterkte en wie weet wat de toekomst toch nog brengt.  :up:

Hoi Joann,

Wat is dit een tegenvaller zeg.

Ik vind het echt heel vervelend voor jullie.

Ik weet nu zelf hoe graag ik die kant op wil. als dat voor ons niet door zou gaan, zou ik flink balen.

heb je misschien nog andere opties of misschien een ander land. wij hebben gezegd we willen hoe dan ook buitenland proberen. dus als dit niet door zou gaan, wel een ander land.

maar ik weet niet of dat een optie voor jullie is.

groetjes lisette

Wat ongelovelijk balen zeg!
Maar wat je zegt de aanhouder wint, hopelijk maken jullie later nog een kans...
al heb je daar nu ff niks aan.

Erna

Back