Butcher gezocht.

bartnancy

XPdite Sponsor
Hmm, is al een hele tijd geleden dat ik mij nog eens aangemeld heb. Mijn vorige login blijkt niet meer te werken ( bart $ nancy ) vandaar heb ik maar een nieuwe gemaakt. We zijn ondertussen al 3.5 jaar in WA secret harbour.
Nu zitten we met een idee te broeden om die Ozzies eens fatsoenlijk eten voor te schotelen, een soort catering dus.

Nu we zijn al bij enkele butchers langs geweest met de vraag of die ons klaargemaakte schotels voor fondue/gourmet willen maken. Nope, geen enkele wilt hier aan beginnen. Veel te veel werk en dus veel te duur of ze hebben er
gewoon geen zin in. Zijn er hier Belgische/Nederlandse slagers in de buurt die ons hier verder mee kunnen helpen? ( rockingham - Mandurah area )


Cheers,

Bart.
 
Hoi Bart,

Ik kan je niet helpen aan een slager, maar ik kan wel je twee accounts samenvoegen als je dat wilt?
 
Het idee klinkt goed, maar kan je helaas niet verder helpen. Woon veel te ver naar het Noorden om dit interessant te maken...
 
Hoi,

Als je geen slager kunt vinden waarom maak je dan zelf geen schotel? Dat is echt niet zo heel veel werk. Voor fondue snij je de stukjes vlees in blokjes en je kunt gehaktballetjes maken en die in curry en paprika rollen. Heel lekker! Gourmet is misschien iets moeilijker maar moet ook lukken, kleine lamskoteletten, kipfilet, biefstuk in stukken, je hamburgertjes maken van de gehaktballen die ze in de winkel verkopen.

Heerlijk krijg er zelf al zin in :smile:

Groetjes,
T
 
Hoi,

Als je geen slager kunt vinden waarom maak je dan zelf geen schotel? Dat is echt niet zo heel veel werk. Voor fondue snij je de stukjes vlees in blokjes en je kunt gehaktballetjes maken en die in curry en paprika rollen. Heel lekker! Gourmet is misschien iets moeilijker maar moet ook lukken, kleine lamskoteletten, kipfilet, biefstuk in stukken, je hamburgertjes maken van de gehaktballen die ze in de winkel verkopen.

Heerlijk krijg er zelf al zin in :smile:

Groetjes,
T

We zijn eens langs geweest bij de butcher in Welshpool, als je die bedoeld met zijn lunchbar, vriendelijke man (kan je lekker nl tegen spreken) en heeft heerlijke bitterballen maar hij
is niet echt een slagger.

Omdat we willen starten als een kleine home bussiness, de health department laat het niet toe om vlees te versnijden of manipuleren zonder een industriele keuken. Daarom zijn we op zoek naar een slager die dit voor ons wilt doen.

Bart.
 
yep, dat is degene waar ik op doelde.
Inderdaad een vriendelijke man, maar misschien kent hij wel iemand die het voor je kan uitvoeren ?

succes!

groetjes
Monja
 
Hmm...goeie vraag..
Ik ken er zo geen hier in de buurt (tussen Rockingham en Mandurah),er zit een Duitse slagerij in Hilton op de hoek van South Street en Carrington? Mischien dat die iets kan? ben er al lang niet geweest maar je weet nooit,hij verkoopt ook Hela curry en andere sauces trouwens
 
Back
Top