Buyse Emigratie

helmut

XPdite Sponsor
Hallo allemaal

laatst zijn we op de Australian Fair in Utrecht geweest en hebben een kansbeoordeling aangevraagd bij Buyse Emigratie.
Tot op heden helaas niets ontvangen. Echt jammer...

heeft iemand ervaring met Buyse en hoe is die ervaring?
Of heeft iemand anders een goed alternatief.

Hebben er echt zoveel zin in...

Greetings to all

Helmut en Leonie

Lost: Poll verwijderd.
 
Hey Helmut en Leonie,

Er is op dit Forum al veel geschreven over emigratie bureau's o.a. in het volgende topic http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=196.0

Veel succes met alles, Chantal
 
Wij doen alles met buysse
Heel tevreden over
Op dit moment is ivm vakentie de bezetting laag
volgende week weer terug
Ik adviseer om je kansbeoordeling via de website van buysse te doen dan komt hij daar direct binnen en word sneller behandeld

Groetjes Kees
Wij zijn overigens ook op de fair geweest maar vonden het maar magertjes
 
OOk onze ervaring met Buijsse is goed. Er is altijd correct en binnen 1 dag gereageerd op vragen.

En het belangrijkste: via hun hebben we nu onze visa (skilled independent 136) en overmorgen gaan we.

Dus geef ze vooralsnog zeker het voordeel van de mogelijke twijfel, zeker met de indo van krokkie

Jasper
 
Hoewel er al veel over dit onderwerp geschreven is nog het volgende: Buyse gaf ons geen kans en we zitten nu met ons hebben en houden in Australie ... tja... shop effe rond, kan geen kwaad.

Cheers en good luck!
Kathleen
 
Hoi Kath, het is natuurlijk wel zo dat Buysse een 98% garantie geeft en 'no cure, less pay'. Dat betekent dat ze inderdaad een selectie maken in de aspirant aanvragen natuurlijk. En je zal mij niet horen zeggen dat Buysse (of welke consultant dan ook) de absolute wijsheid in pacht heeft noch dat er een bestaat die iedereen binnen kan krijgen ;-)
 
Ik vond Buysse nogal duur en toch wat stug en enigzins negatief overkomen, vandaar dat deze voor ons is afgevallen. Je moet in zo'n process ook wel een goed gevoel bij je migratiebureau hebben en als je dat niet hebt kun je beter eieren voor je geld kiezen volgens mij
 
Nope, maar TIG was degene die onmiddelijk alle mogelijke routes voor ons op kon hoesten en het is ook gegaan zoals ze het voorspeld hebben, zeg maar. Buyse nam niet eens de moeite en wees me telefonisch al af.... hij zei letterlijk dat we geen kansen hadden. Slechte dag misschien, what ever, ze vielen daardoor wel af.
 
Back
Top