C.V. / Getuigschrift / Brief Accountant

TEAM

New Member
Hallo allemaal,

Kan iemand mij helpen aan voorbeelden van :

* Een C.V. volgens de standaarnormen van Australië.
zoals opmaak en handige tips.


* Heeft iemand een voorbeeld van een getuigschrift in het Engels?

* We moeten onze accountant een brief (statement) op laten stellen,
welke gaat over ons schildersbedrijf. Heeft iemand tips of een voorbeeld wat er in die brief moet komen te staan?

* Heeft iemand een naam van site waarop ik beroepsomschrijvingen staan? Mijn man is onderhoudsschilder en die vaktermen zijn moeilijk te vertalen dus als iemand een Australische site weet ?!

Alvast weer REUZE bedankt !

Greetz

Amy
 
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.workplace.gov.au
Soort van Australisch arbeidsburo online (komt denk ik een heel eind overeen met werk.nl, ik heb nog niet heel goed gekeken, sorry).
 
TEAM said:
Hallo allemaal,

Kan iemand mij helpen aan voorbeelden van :

* Een C.V. volgens de standaarnormen van Australië.
zoals opmaak en handige tips.


* Heeft iemand een voorbeeld van een getuigschrift in het Engels?

* We moeten onze accountant een brief (statement) op laten stellen,
welke gaat over ons schildersbedrijf. Heeft iemand tips of een voorbeeld wat er in die brief moet komen te staan?

* Heeft iemand een naam van site waarop ik beroepsomschrijvingen staan? Mijn man is onderhoudsschilder en die vaktermen zijn moeilijk te vertalen dus als iemand een Australische site weet ?!

Alvast weer REUZE bedankt !

Greetz

Amy

Hallo Amy,

Je begint bij de schooljaren en gaat verder tot je laatste diploma of getuigeschrift. Vertel, wat je op de schildersschool hebt geleerd en welke lessen je hebt gekregen. Dan begin je waar je als eerste een baantje hebt gevonden en wat de werkzaamheden waren bij dat bedrijf. Plus als het kan vraag aan het bedrijf een getuigeschrift, over welke periode en wat de werkzaamheden waren. Je kunt je werkgever ook vragen of hij hte getuigeschrift het gelijk in het engels wilt afgeven, maar dan wel op orgineel briefpapier. Verder als je voor jezelf bent begonnen, vertel je wat je werkzaamheden zijn, of je personeel hebt, voor welke bedrijven je werkt en je kunt dus ook weer of het moet zelfs. Jou afnemers vragen over de afgelopen 12 maanden, hoeveel ze hebben omgezet of hebben afgenomen, overzicht van de bestellingen of opdrachten etc.

Verder van de accountant, een beschrijving over het soort bedrijf, adminstratie, omzetten en wat voor soort werkzaamheden ze voor jullie gedaan hebben, bijvoorbeeld belastingaangiften, btw, salarissen etc. Je kunt het beter zo uitgebreidt mogelijk doen.

Wij hebben zelfs kappersklanten van Mario een overzicht laten maken, met afspraken van de afgelopen 12 maanden, wat hij bij hun heeft gedaan, en wat het gekost heeft. Er gaat veel werk in zitten...., maar om een akkoord te krijgen, kun je het beter in 1 keer goed doen.

Volgens mij valt onderhoudsschilder gewoon onder schilder...

Succes en als je nog vragen hebt, hoor ik het wel.
:)
 
Misschien zou je hier ook eens kunnen kijken:

http://ninemsn.seek.com.au/if.asp?Loc=lr

Veel succes
 
Back
Top