Cabin mogen daar huisdieren in

Ingriddh

XPdite Sponsor
Mogen er in een cabin huisdieren? Anders zouden wij na 30 dagen een huurhuis moeten zien te vinden waar een hond in mag.
Als er in een cabin een hond mag dan is dat probleem van het vinden van een huurhuis ook tijdelijk opgelost.
Het schijnt toch een ramp te zijn om een huurwoning (laat staan gemeubileerd) te kunnen vinden met hond.
We zullen de eerste tijd  in Sydney doorbrengen.

Op de Big 4 campings mogen zeker geen honden in een cabin.
Ik denk dat je heel goed moet zoeken en het persoonlijk navragen. Bij sommige campings mag het niet, maar soms willen ze buiten het seizoen wel eens een uitzondering maken voor een kleinere hond.

Veel succes, Jolanda  :up:

[quote author=Ingriddh link=topic=8940.msg119329#msg119329 date=1213275757]
Mogen er in een cabin huisdieren? Anders zouden wij na 30 dagen een huurhuis moeten zien te vinden waar een hond in mag.
Als er in een cabin een hond mag dan is dat probleem van het vinden van een huurhuis ook tijdelijk opgelost.
Het schijnt toch een ramp te zijn om een huurwoning (laat staan gemeubileerd) te kunnen vinden met hond.
We zullen de eerste tijd  in Sydney doorbrengen.

[/quote]

Hey...

Wij zijn momenteel ook op zoek naar een cabin in de omgeving van Sydney. Waar hebben jullie juist iets gevonden?

Groetjes,
B

Hoi, ik woon bij Sydney in de buurt en in het krantje staan af en toe gemeubileerde cabins te huur. Waar wil je ongeveer wonen? dan kan ik het voor je in de gaten houden en het even aan je doorgeven als ze er weer instaan. Ik woon in de Sutherland Shire, wat ze aanbieden is ook meestal in dit gebied.

Kurnell 350 dollar p.w. fully furnished cabins-a/c- washing machine-dryer-fridge-microwave-stove top-tv-kitchen accessoires etc. beauchfront /no bond/

Dat soort advertenties bedoel ik. Ook een 4 kamer woning in Gymea, gerenoveerd , bij winkels en station
470 dollar per week

en nog veel meer!!

Toen wij hier een maand waren, hadden wij hetzelfde probleem. We hadden nog geen huis maar onze hond mocht weg uit quarantaine station. Ik heb toen flink rondgebeld maar nergens mocht een hond in, hotels, appartementen en cabins. Een vrouw aan de lijn zei dat ze wel een diervriendelijke camping hadden en dat de hond wel buiten mocht, maar niet binnen. Zij vertelde dat dat regels van de overheid zijn ivm hygiene voor volgende huurders van de cabine. Wat wel mocht is een eigen caravan huren en daar stallen.

Wat huurhuizen betreft. Ik vond het wel meevallen hoor. Wij hebben best veel huurhuizen gezien waar een hond welkom was.

De oplossing die wij hadden voor onze hond is bij mensen onderbrengen. In nederland heb je speciale pensions. Hier heb ik gemerkt heb je instanties die je hond willen opvangen en nemen hem gewoon in huis. Ik weet niet in waar jullie wonen, maar als het omgeving Melbourne is, weet ik nog wel wat adressen. Wij gebruiken deze adressen nu ook voor vakanties waar de hond niet mee kan.

Hoi Ingrid,

Ik googlede op 'pet friendly cabins Sydney' en kreeg o.a. onderstaande linken, maar er ís meer.

Succes :)

http://www.petfriendlyhotels.com/hotels/aus/australia/sydney/

http://petsplayground.com.au/index.php?option=com_ezrealty&Itemid=121

http://www.wotif.com/hotels/pet-friendly-hotel-sydney.html

Ontzettend bedankt voor de tips en links.
Robbijntje, we weten nog niet precies waar we in Sydney zullen belandden maar als ik meer weet
zal ik het je laten weten. We hebben inderdaad ook in Sutherland gekeken  naar huizen. Zit er wel mooi uit.
Zit jij nu dichtbij zee? En hebben ze daar leuke woningen waar een hond in mag?

Hoi Ingrid, het strand van Cronulla is met de auto een kwartiertje en naar Wollongong (waar honden altijd los mogen lopen) is ruim een half uurtje rijden. Rij je door het natuurreservaat, echt prachtig!

Ik vind hier alle woningen bijna mooi, alles is heel ruim opgezet, iedereen heeft heerlijk de ruimte in en om het huis. Als je gaat huren zijn huisdieren vaak een probleem, ze hebben ons verteld dat je het er het beste niet over kunt hebben als je een huis huurt, gewoon gaan wonen, huur betalen en dan komt je beessie uit quarantaine en is er vaak geen haan die er naar kraait...

Weet niet of dat ook werkt als je met een grote hond komt.. maar er zullen best huizen zijn waar het mag.

Back