"Calender Alarm clock"..........

Jack

Well-Known Member
Hi,

Ik ben Jack.
Heel soms ben ik hier actief.
Meestal lees ik wat mee.
Nu na een tijdje ergens in Australia te wonen, ben ik erachter gekomen dat ik nog wat family en vrienden in Nederland heb.
Ben ze gewoon helemaal vergeten.
Omdat ik ze toch nu en dan een kaartje moet sturen als ze jarig zijn.
Helaas ben ik altijd te laat hiermee.
Heb het al geprobeerd met een kalender op het toilet maar omdat ik er zo'n 7 (en 8 badkamers), in het huis heb moet je maar net de juiste kiezen waar de kalender hangt.

Weet iemand via windows (of een andere programma) waar je de jarigen op kunt zetten en als de dag aankomt dat bij het opstarten van de pc je pc je (pc je..jje pc kolere...) anyway dat je pc je een signaaltje geeft dat er iemand op deze dag jarig is.

Zou het geweldig vinden.

Have a good one,

Cheers with a smile,

Jack :evil:
 
Ik heb hetzelfde probleem als jij, Jack.

Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad.
wink.gif
 
Nog beter: via TNT 1 keer per jaar voor iedereen een kaart uitzoeken en tot een jaar vooruit versturen!!
Dus als Pietje op 8 juli 2011 weer jarig is, zorgt tnt ervoor dat dan jouw kaartje op de mat valt!!
Allemaal invoeren en je hoeft er een jaar lang niet meer overna te denken.
En je kan gewoon met creditcard betalen!! :up:
(€1,90 per kaartje ongeveer)
 
Er zijn genoeg programma's die je een dikke week van te voren een mailtje versturen en dat vervolgens nogmaals 3 dagen van te voren doen.. maar ook dan wil ik het nog rustig vergeten hoor. (volgens mij was dat Birthday Calendar) Sommige verjaardagen zet ik gewoon in mijn mobiel. Die gaat dan piepen op het moment dat ik dat wil ;)

Als je op Facebook zit, heb je ook een kalender.. nadeel is wel dat je daar dan wel elke dag op moet kijken (en dat vergeet ik ook gerust..)
 
ik denk dat dit zowat een algeheel gekend probleem is...

Mss omdat ik het zelf ook niet zo belangrijk vind?

By the way... happy birthday Jack :lol:
 
Thanks Lost, Alie, Sacha, Kathren, Guppy en degene die ik vergeet met het feleciteren van mijn 26ste jaartjes.
TNT en facebook is te ingewikkeld en ik heb geen mobiel Toch kun je met mijn26ste jaartjes geen ouderwetse lullo noemen...., eentje van mijn werk maar tsja dat telt niet.
Heeft me 10 jaar gekost hoe ik de pc aan en uit moest zetten.
Ik gebruikte tipex om mijn spelfouten te wissen totdat ik dacht dat mijn pc gecrasht was , bleek het hele scherm vol met tipex te zitten.
Nesje , Kathren en meer denken nu van ," dat komt me bekend voor".
Wel ga ik even uitpluizen wat Denny me schreef.

Anders heb ik een andere optie.
Koop alle kaartjes in 1 keer met kerst.
Wens iedereen een fijne kerst en een happy birthday 2011.
:grin: :grin: :up: :up: :grin: :grin: <_< ..........

Is er niet een programma die je (bedrijfs) afspraken alarmeert terwijl je de computer opstart. hint hint Lost - Wenkah - Dirk from Perth... :wink:
Kan ik gebruiken om al die oudjes (uncled and aunts) in te zetten.

Well , thanks for the help, have a good weekend.

Another cheers with a smile :angry:


Jack :evil:
 
Hej Jack, Ik ben wel van de moderne generatie ja!!! :x ... ik gebruik een correct it roller... :p
 
Nog van harte met je verjaardag!! (Ja, ik ben ook altijd te laat. :grin:)

Waarom gebruik je niet gewoon je email kalender?? :up:
 
Sluit mij voorlopig aan bij Familie S. Zal vanavond aan Dirk vragen of hij nog een betere oplossing heeft. Als dat zo is ga ik die ook gelijk gebruiken. Onze kalender mag in dit huurhuis niet op de WC hangen en staat nu dus naast de magnetron. Kwam er van de week achter dat ik alle verjaardagen van juli en augustus ben vergeten.... BlonT
 
e-mail kalender??..............

Hoe kom ik daar op .
Ik heb windows live mail (windows 7)

Cheers,

Jack :evil:
 
Volgens Dirk moet er in je mail een optie voor "schedule/agenda" zitten. Daar kan je jouw afspraken (verjaardgen dus) inzetten en aangeven hoe ver van te voren je een waarschuwing wilt hebben, zodat je optijd de kaart kan versturen. Zorg dat je de kaarten al hebt liggen (gewoon een stapel standaard kaarten kopen) en postzegels in huis hebt. Dan moet het lukken. Ga dat zelf nu ook maar proberen!
 
Kun je hier wat mee?
http://www.birthdayalarm.com/SignIn.jsp

De meeste verjaardagkalenders die ik gevonden heb gaan van 2010 naar 2011 naar 2012.
Kun je elk jaar alles opnieuw ingeven <_<

Op facebook kun je geboortedatum ingeven, word je gewaarschuwd als er iemand jarig is op je kalender en hou je dezelfde kalender jaar in en uit.
De persoon word aangegeven met naam en datum en zijn leeftijd word automatisch berekend en erbij gegeven.
Net zoiets als hier op xpdite , alleen ga je op xpdite niet al he family en vrienden ingeven /inloggen....je hebt hem denk ik....hoop ik. :smile:

Heeft iemand nog andere / betere kalenders dan hoor ik het graag want ik moet wel inloggen om de kalender te kunnen bekijken , alleen de jarigen worden automatisch naar me toe gemaild.

Thanks smileys,

Jack :evil:
 
Ik heb 5 jaar geleden ofzo deze datums eens ingevoerd en ik kreeg nu nog steeds bericht van deze website wanneer het weer eens zover is :)
 
Hallo

Ik gebruik de agenda van mijn email (gmail). Mijn echtgenoot heeft ervoor gezorgd dat onze agenda's samengevoegd worden (ik in roos, hij blauw), zodat we dus een duidelijke gezinskalender hebben. En in die agenda kan ik afspraken zetten, waarvoor ik nog een alarm per email krijg. Lekker handig toch...

Een vraagje off topic: waarom heb jij 7 toiletten en 8 badkamers? Ik hoop dat er meerdere mensen jouw huis proper houden... :lol:

Groetjes
S10
 
Back
Top