jufrebekka
XPdite Hero
Martijn en ik zitten met een vraagje. In december komen mijn ouders en in maart komen de ouders van Martijn over. Met mijn ouders gaan we niet te ver buiten Brisbane. Maar de ouders van Tijn willen wel wat verder reizen (hebben ook meer tijd). We hebben nog geen auto, maar zijn wel van plan er een aan te schaffen. De ouders van Tidjin willen rondreizen (met ons erbij) mbv een camper. Maar volgens mij (/mijn zoektocht) is het nogal duur. Toch houden ze voet bij stuk dat ze zo'n luxe ding willen huren voor twee weken... Hier komen de vragen:
* Moeten we een auto kopen waar we ook mee op stap kunnen? Of een busjes achtige auto? (als een vw kombi ofzo)
* Heeft iemand een camper over :roll: :-D?
* Wie weet er een goedkoop camper verhuurbedrijf? ->regio Brisbane
* Andere tips omtrent dit onderwerp zijn ook welkom .
We weten het even niet. We hebben ook bedacht dat als het huren van een camper, 2000 dollar is voor twee weken (op die prijs komen we een beetje uit), ook kunnen uitgeven aan een betere auto en dan daarmee kunnen rondtrekken. En de ouders van Tinus maar gewoon in een tent leren slapen HA! Ik heb gesproken.
Wat denken de ervaren Australie reizigers ervan. Oh ja even een korte omschrijving van de ouders van Wambert (die kenden jullie nog niet he :evil: ze zijn in de 50, hebben zelf een caravan en houden wel van reizen....
* Moeten we een auto kopen waar we ook mee op stap kunnen? Of een busjes achtige auto? (als een vw kombi ofzo)
* Heeft iemand een camper over :roll: :-D?
* Wie weet er een goedkoop camper verhuurbedrijf? ->regio Brisbane
* Andere tips omtrent dit onderwerp zijn ook welkom .
We weten het even niet. We hebben ook bedacht dat als het huren van een camper, 2000 dollar is voor twee weken (op die prijs komen we een beetje uit), ook kunnen uitgeven aan een betere auto en dan daarmee kunnen rondtrekken. En de ouders van Tinus maar gewoon in een tent leren slapen HA! Ik heb gesproken.
Wat denken de ervaren Australie reizigers ervan. Oh ja even een korte omschrijving van de ouders van Wambert (die kenden jullie nog niet he :evil: ze zijn in de 50, hebben zelf een caravan en houden wel van reizen....