Camper swap

loecky

XPdite Sponsor
Hoi allemaal,

Mijn ouders, die in Nederland wonen willen ons graag komen opzoeken. Tevens willen ze dan enkele weken (circa 6) rondtrekken in Australie. Nu beschikken ze in Nederland over een mooie camper (Hymer,bouwjaar ~2001, 2 persoons, veel luxe) die ze graag willen swappen (tijdelijk omruilen) met iemand die een camper bezit hier in Australie en die naar Europa op vakantie wilt gaan(hoeft niet dezelfdeperiode te zijn).
Mijn ouders willen graag in de maanden oktober-november 2009 of januari-maart 2010 naar Australie komen. Hun camper kan altijd wel geswapt worden.
Wij wonen in Sydney dus in de regio Sydney-Melbourne-Brisbane zal de swamp moeten plaatsvinden maar kan ook wel elders in Australie.
 
Heeft iemand interesse of weet je iemand die dit zou willen doen?

Stuur dan een pm-tje of reageer voor verdere gegevens.

Cheers,
Loek
 
Wat een goed idee!
Helaas hebben wij geen camper, wij huren er altijd een voor 5 dollar per dag via standbycars. Dat is wellicht ook een optie. Dan moet je een camper relocaten. Bv Melbourne - Sydney binnen 3 dgn, maar je kan extra dgn bijkopen voor 75 dollar per dag. Je krijgt je brandstof ook nog vergoedt voor een groot deel! Het is t informeren waard, als de swap niet door kan gaan.

Succes!

Grtz, Mariska
 
Tahnks Mariska,

Maar dit is volgens mij niet echt wat mijn ouders zoeken. Ze willen "gewoon" voor enkele maanden hun camper swappen met iemand anders.

Iemand?

Cheers,
Loek
 
Back
Top