Carnaval in Sydney

BVG87

New Member
Hoi allemaal,

Ik ben op het idee gekomen om een carnavalsfeestje te organiseren.

Nu zijn er een aantal pubs in Sydney CBD die wel interesse hebben om dit te 'hosten', echter zouden zij graag willen weten hoeveel mensen er evt. zouden komen.

Ik ben o.a. op Facebook aan het rondvragen en ik dacht ook meteen aan dit forum.

Zijn er mensen hier die op zaterdag 14 februari zin hebben om (verkleed uiteraard) met allemaal Nederlanders (alle Aussies die zin hebben zijn natuurlijk ook van harte welkom) een echt carnavalsfeestje te vieren in Sydney CBD? Laat het dan hier even weten, dan 'tel' ik je even mee.

Groetjes, Bart
 
Veel plezier Bart, maar als Noordeling vierde ik in Nederland al geen carnaval, laat staan hier! Maar voor een borrel zonder verkleedpartij zijn we wel te porren....
 
Sorry, maar carnaval was voor mij maandagmorgen om 9 uur op het Vortums veld samen met mijn broer, de dekskes zien uraf, ze zien los!! Voor de kenners :D:p
Ik vind het een hele mooie herinnering, die ga ik zo laten. Ik heb wel één van mijn memorabele outfits meegenomen, just for fun.
Ik wens iedereen veel plezier!
 
Wat een leuk plan!!! Maar helaas moeten wij nog eventjes hier in NL carnaval vieren. Alhoewel, gepast afscheid nemen van Oeteldonk is toch ook wel weer een mooi vooruitzicht :) Nog even een paar laatste plaatjes op het jasje naaien en we gaan weer los :) Veel plezier daar! In ieder geval garantie dat je met mooi weer buiten kunt rondhossen :)
 
Back
Top