carnaval

vlasjes

New Member
raar vraagje misschien.

ons gezinnetje is nogal een carnaval-gezin. dat houdt in dat wij dus ook aardig wat carnavalkleding hebben. vraagje van mijn kant voor het meenemen. wordt er in australie ook zoiets gedaan of misschien toch op school dat soort dingen.

anders ga ik het misschien weggeven en kan ik ze daar toch gebruiken.

groetjes lisette
 
Nope, geen carnaval. Maar neem het vooral mee voor je eigen plezier... :-D

(misschien wordt er iets raars voor kids gedaan op scholen, dat weet ik niet).
 
Je kunt mee doen met de carnaval's optocht tijdens het Holland Festival in februari in Melbourne.
En je kunt je opgeven bij de Limburger Kangaroos.
 
Holland Festival??? Carnaval komt van het zuiden! Brabant/Limburg Festival, da's een veel betere naam... :evil:
 
lijkt me leuk carnaval in de zomer een optocht kijken en lekker bier buiten drinken. Beter als bibberent in de sneeuw/regen hier lijkt me zo, toch? maar of je je kleding mee moet nemen geen idee.
 
Hoi Lisette,
Wij zijn ook erg carnaval-minded en hebben alle kleren gewoon meegenomen hoor. En ze zijn ook al een paar keer uit de kast geweest: Carnaval op de Dutch Playgroup in Elwood (suburb van Melbourne), Australian Open, Dutch Orange Day en inderdaad ik heb ook al wel eens gehoord van de Limburger Kangaroes. Ook aan gedacht om lid te worden, maar dat is voor ons aan de andere kant van de stad. Wij wonen in Hoppers Crossing, aan de westkant van Melbourne. Wie weet moeten we aan deze kant eens een carnavalsfeest organiseren tzt!
Alaaf!!
Grtz, Mariska
 
Mariska,

Ik moet je er wel bij vertellen dat de gemiddelde leeftijd van de leden van de Limburger Kangaroes ongeveer 73 jaar is.
Je zult het treffen als je leden ziet die net boven de 60 zijn, maar het zijn allemaal emigranten van de 50er jaren.
Als je je aan meldt als lid ben je meteen de allerjongste.....
Ze hadden oorspronkelijk een eigen klubhuis maar deze is volledig afgebrand in midden 80er jaren.

Dus alaaf voor jou,  :drinking:
Jan
 
Heb jarenlang Vastenavend gevierd in Bergen op Zoom. Nu ik in Almelo woon ging ik er altijd wel voor terug en dan was ik 4 dagen bij mijn ouders. Maluka heeft er een hekel aan, dus die ging nooit mee. Het wordt wel heel anders als je niet meer zo dicht bij het vuur zit. Je krijgt heel veel van de voorbereiding niet meer mee.

Veel mensen gaan in de carnavalsvakantie op wintersport en ik was altijd zo iemand die zelfs niet als ze geld toekreeg op wintersport zou willen tijdens de vastenavend! Nooit zou ik dat feest willen missen... Totdat je een heleboel niet meer mee krijgt, omdat je ver weg woont.
Ik zou het dus in Australie niet echt missen. De mensen om je heen doen er niet aan. Het is leuk als ik in Bergen op Zoom ben, maar de eerste dag moet ik altijd weer wennen. Toen ik nog in Bergen op Zoom woonde was ik bij elk feest wat van te voren gevierd werd ook aanwezig met vrienden, maar nu niet meer. Mis er niet zo heel veel aan eigenlijk...
 
[quote author=Annemiek link=topic=7714.msg101615#msg101615 date=1193405845]
Mis er niet zo heel veel aan eigenlijk...
[/quote]

Vuuuuu, ik zweer ik vin mooi :)

Wij van boven de rivieren krijgen dat rare gedoe er wel uit :p
 
nu we het dan toch over feestje hebben.

ik weet dat je in australie ook wat kan skieen. hoe staat het dan met de apres ski. want zoals je begrijpt zijn wij ook daar wel fan van.

groetjes lisette
 
[quote author=Annemiek link=topic=7714.msg101784#msg101784 date=1193663352]
Maluka, dat neemt nog niet weg dat ik in februari weer een paar dagen in BoZ ben hoor ;)
[/quote]
Foute keuze bergen op zoom, dur kom nog gin fatsoenlijke nond vandaan
Af snaje en naar engeland douwe hemme waj wir een strand

Kees
 
[quote author=krokkie link=topic=7714.msg101914#msg101914 date=1193849188]
[quote author=Annemiek link=topic=7714.msg101784#msg101784 date=1193663352]
Maluka, dat neemt nog niet weg dat ik in februari weer een paar dagen in BoZ ben hoor ;)
[/quote]
Foute keuze bergen op zoom, dur kom nog gin fatsoenlijke nond vandaan
Af snaje en naar engeland douwe hemme waj wir een strand

Kees
[/quote]

t mot per see wjeeldrecht zen of nie?
 
Krokkie... Je komt eerst nog een heeeeeel klein stukje Zeeland tegen voordat je echt strand hebt :p
Als je alleen Bergen op Zoom weg zou snijden krijg jij je strandje aan de Binnenschelde... Wens je veel plezier!  :evil:  :evil:
 
Dank je voor de reacties, blij dat er op het forum mensen zijn die het hier kennen

Groetjes
 
Back
Top