Carola woont in Brisbane.

Carola

New Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Carola en sinds januari 2012 woon ik samen met mijn man en zoon van drie in Brisbane.
Wij hebben in 2010 de beslissing genomen om naar Australië te emigreren.
Het klimaat, de mensen, de natuur. Australië is in heerlijk land om in te wonen. Mijn zoon zit sinds een paar maanden op kindy en hij heeft het zo'n naar zijn zin. Hij gaat de ene week drie dagen en de andere week twee dagen. Zijn er nog meer 'members' die in Brisbane wonen?

Groetjes Carola.

Welkom! Wij wonen in Brisbane (nou ja, half uurtje rijden ten zuiden van Brisbane CBD). Ik ben in 2010 geëmigreerd en ben met een Australiër getrouwd. Het bevalt prima hier!

Hallo Carola,
Wij zijn plannen aan het maken om in januari 2014 naar Australie te emigreren met onze 2 kinderen van 5 en 6.
Mijn man is Australisch en wil al heel erg lang terug. Na het verliezen van onze banen hebben we nu de knoop doorgehakt en maken we plannen om in de richting van brisbane of Gold Coast te komen. Ik vind het wel erg om iedereen hier achter te laten en ook of we wel werk zullen vinden in Australie. Maar ja we doen ons best.
Groetjes Vip

Hallo allemaal,

Mijn naam is Carola en sinds januari 2012 woon ik samen met mijn man en zoon van drie in Brisbane.
Wij hebben in 2010 de beslissing genomen om naar Australië te emigreren.
Het klimaat, de mensen, de natuur. Australië is in heerlijk land om in te wonen. Mijn zoon zit sinds een paar maanden op kindy en hij heeft het zo'n naar zijn zin. Hij gaat de ene week drie dagen en de andere week twee dagen. Zijn er nog meer 'members' die in Brisbane wonen?

Groetjes Carola.

Nee maar ik droom er wel van. Mijn vriend woont al jaren in Brisbane en ik ben er afgelopen januari
voor het eerst geweest..geweldig. Nog geen directe plannen want hij wil eerst my side of the world verkennen.
Dus hopelijk komt hij in september.
In welke wijk zitten jullie ? mijn vriend woont in Moorooka.

Hoi Carola, welkom op het forum. Wij zijn ook dutchies in Brisbane sinds 2010. En inderdaad Brisbane is een heerlijke stad om in te wonen :)

Hoi Carola, welkom op het forum. Wij zijn ook dutchies in Brisbane sinds 2010. En inderdaad Brisbane is een heerlijke stad om in te wonen :)
Hoi Lodewijk. Ik zie dat jij ook ben geimigreerd met oudere kinderen, mijn oudste zoon is 14 en is bezorgd om de overstap te maken naar een Australische school, hij is nu in VWO2. Hoe was het met jou kinderen gegaan en heb jij tips om de proces makkelijker te maken. Sprak jou kinderen Engels en hebben zij ESL hulp gekregen. bedankt en Groetjes Christy

Leuk! Heb mooie herinneringen aan Brisbane, ben daar 12 .5 jaar geleden ten huwelijk gevraagd door mijn man.
Ergens in een mooi groot park, enkele rimpels geleden.

Ik ben een Aussie. Getrouwd met een Nederlander en 2 kids van 10 en 12 jaar oud en wonen vlakbij Den Haag. Vorige jaar zijn we naar Australië geweest. Voor hun was het de eerste keer. Voor mij was het alsof ik in een warm bad stapte. Wat een prachtig land en mensen. Wij willen graag wonen in Australië en kids hebben nu ook een Australisch paspoort. Voor ons is de dollar nog veel te hoog. Dus moeten we nog ff wachten.

Back