carpenter jack

koen

New Member
he jack man... :lol: kun je me effe mailen ivm de volledige gang van zaken want er worden hier afkortingen gebruik die verwijzen naar de situatie in nederland blijkbaar ik ben niet volledig me waar ik eerst moet beginnen :shock:
 
Was niet gemakkelijk deze ochtend om uit de bush te komen want er zaten enkele spinnetjes 1 met een rode achterkant en de andere met een wit streepje, zaten me effe met 16 ogen aan te kijken, na een klop tussen de ogen was dit over.
Na enkele k's gereden te hebben kwam ik aan bij het creekje,  het creekje was aardig gestegen, te hoog voor het autootje.
Ben ik maar van de ene croc op de andere croc zo naar de overkant gesprongen , James was er niks bij (zie fox classics).

Eindelijk bij de gumtree aangekomen was mijn geit genaamd dijnnas, want deze geit moet gaan lopen in het houten tonnetje en zo wek ik energie op om te kunnen internetten.

Ik dacht ...kl%te geit die is alleen maar goed voor op de bbq, ik ga mijn vriend Diego halen die kan ook goed lopen.
Ik weer terug , springend over die crocs van 6 meter, daarna in volle speed terug naar het huisje midden in de bush.
Diego achter in de auto (vind ie heerlijk met zijn oren in de wind) door de bush enkele buffels net kunnen ontwijken, kom ik weer bij die creek aan liggen de crocs op de wal te zonnen....bloody , hoe jump ik nu naar de overkant.
Enkele turtles vastgebonden aan me voeten (zie movie one , the Pirates, my son loves it) en zo naar de overkant gesurfd.
Diego in de Ton gezet , een lap vlees (crocvlees ofcourse) voor zijn neus waar hij net niet bijkon en de ton ging rond.
Na enkele minuten kreeg de pc (die groeien hier trouwens aan de bomen , aan de PCbomen net zoals je dat hebt met yoghurtplanten) weer elektricity en kon ik dit waargebeurd avontuur aan jullie vertellen.

Heb ik trouwens Koen nu beantwoord of gecontacteerd , wat maakt het uit, trouwens Diego is erbij gaan liggen dus de energie zal zo wel weer op zijn.


See ya buddies,

Jack :evil:
 
Jack, heb je weer in de ochtend aan de jeneverfles gehangen? (Ook die groeien daar aan bomen!)
 
Heb ik je al verteld Luuk dat hier hele mooie kleuren te zien zijn.
En soms zweeft er een ufo voorbij.  waaauuw.

Jack :evil:
 
Nee Luuk,

Ik zie geen treintjes op het spoor langsrijden maar soms Ufo langs zweven....
Ik zal ze je laten zien als je een keer langskomt,  en die kleuuuuren......

[size=7pt]Die Luuk, zeker teveel gedronken en die amsterdamse paddestoelen gegeten....[/size]

Jack :evil:
 
Eigenlijk heb ik gefietst. Na een enorme berg shoarma. Heerlijk, die smaak 's ochtends in je mond. En een piep in mijn oor omdat 1 of andere idioot een lawinepijl op z'n kop in een prullenbak deed waar ik naast stond. 3 meter afstand.. [shadow=red,left][size=15pt]*BOOOOM*[/size] [/shadow].. tuut tuut tuut.. bak volledig geexplodeerd. Jezus, wat een knal. Heel fijn.
 
Achterop de fiets terwijl je meisje moet trappen dat telt ook niet Luuk,

Wat zei je meisje na die bak shoarma , happy new year, kussen doe ik over een week wel weer.... :smile:

Shit man van die vuurpijl, dan hoor je de kikkers niet meer kwaken....

Kunt niet alles hebben in het leven,

Jack :evil:
 
Mijn vriendin moest lopen :p Mijn enkel vond het volleybal toernooi niet zo fijn. Helemaal blauw. Foto volgt.

Kwaken vissen echt?
 
Ben benieuwd naar de foto's,

[quote author=Luuk link=topic=8122.msg106467#msg106467 date=1199270454]
Kwaken vissen echt? [/quote]

Eeuh Luuk, smorgens moet je echt met een fruitsapje beginnen en niet onmiddelijk aan die whisky zitten  :wink: :up: :smile:

Jack :evil:
 
[quote author=Jack link=topic=8122.msg106424#msg106424 date=1199240852]
Eindelijk bij de gumtree aangekomen was mijn geit genaamd dijnnas, want deze geit moet gaan lopen in het houten tonnetje en zo wek ik energie op om te kunnen internetten.

Ik dacht ...kl%te geit die is alleen maar goed voor op de bbq, ik ga mijn vriend Diego halen die kan ook goed lopen.
[/quote]

Hm... moet ik er nu zo achter komen dat mijn werkgever niet tevreden over mij is? Hier heb ik in mijn beoordelingsgesprek niets over gehoord Sjakie.
 
Sorry, maar ik had allang gezien dat je wel eens goed kon smaken. :smile:
Ik voer je nog even goed dik en dan zul je draaien totdat je gaar bent.

Jack :evil:
 
Ow, daarom scoorde ik goed op de punten flexibiliteit en aanpassingsvermogen! En nu kan ik ook die vette verhoging beter plaatsen...
 
Hoe zou het met Koen zijn en zijn plannen.
Die heeft dit topic gestart maar nog geen reactie gegeven wat hij gaat doen.

Ben benieuwd naar de Antwerpse inwoner zijn plannen voor Australia.

Jack :evil:
 
[quote author=koen link=topic=8122.msg106389#msg106389 date=1199197532]
he jack man... :lol: kun je me effe mailen ivm de volledige gang van zaken want er worden hier afkortingen gebruik die verwijzen naar de situatie in nederland blijkbaar ik ben niet volledig me waar ik eerst moet beginnen :shock:
[/quote]

Waar ging dit uberhaupt over?
 
Back
Top