Cathay Pacific Airline

DianaJ

New Member
Hello

Kan iemand mij vertellen of ze deze vliegtuigmaatschappij kennen. Zag een mooie aanbieding staan voor nog geen 1000 euro op en neer naar Melbourne maar ik ken deze maatschappij niet. Normaal vlieg ik met british Airway of Quantas maar als het me een paar honderd euro kan schillen is het mooi meegenomen en mooiste is dat deze maatschappij direct vlieg van Amsterdam naar melbourne met een tussenstop in Hong Kong dus geen uren wachten op het vliegveld.

groetjes Diana

Cathay is erg goed!! Behoort ook tot de betere vliegmaatschappijen (zoals singapore etc.). Standplaats is Hong Kong, dus vaak vlieg je ook via deze stad. Succes ermee!

Hoi Diana,

We zijn vorig jaar met Cathay naar Australië gevlogen, via Hong Kong. Is een super goede maatschappij, staat als top bekend en die ervaring hebben wij ook met ze gehad. Zeker boeken als je het ticket voor die prijs kunt krijgen!

Succes, Annemarie

bedankt voor de snelle reactie laten we hopen dat ik snel nieuws krijg van mijn werk heb 4 weken vrij gevraagt  :wink: Goed om te horen over Cathay want elke keer als ik op een website kijk zijn hun de goedkoopste..  :up:

CP had aangekondigd rond deze periode te gaan stunten met prijzen, maar ook Singapore Airlines gooit de tickets in de aanbieding.
Voor zo'n prijs zou ik ook boeken, is een retour neem ik aan?

Back