Jack
Well-Known Member
Hi Folks,
Jack heeft een emigratie probleem.
Een probleem met overkomende dvd's en cd's uit Europe.
Omdat ik alleen weet waar de aan en uit knop zit op de pc wil ik deze vraag aan jullie voorleggen.
Mijn oudste zoontje is 6 geworden en nu heeft hij een DVD gekregen uit Holland en wil deze bekijken op de pc.
We draaien deze op laptop met windows Vista.
Bij het draaien geeft hij het volgende aan, " your system is set to region 4, to play this dvd , set your system to region 2.
Eronder staat "cancel" , "OK".
Ga ik verder op "OK", dan krijg ik het volgende, "HL-DT-ST DVDRAM GSA - 4084N ATA Device Properties".
Eronder staat , " current Region 4".
To change the current region , select a geographic area, and then click OK.
Minder goed nieuws, "CHANGES REMAININ: 0".
Weet iemand een andere weg zodat ik deze dvd toch kan afspelen , ik heb dit hetzelfde met de CD voor windows Vista van Letterland Living ABC.
Many thanks already from the topend
Jack :evil:
Jack heeft een emigratie probleem.
Een probleem met overkomende dvd's en cd's uit Europe.
Omdat ik alleen weet waar de aan en uit knop zit op de pc wil ik deze vraag aan jullie voorleggen.
Mijn oudste zoontje is 6 geworden en nu heeft hij een DVD gekregen uit Holland en wil deze bekijken op de pc.
We draaien deze op laptop met windows Vista.
Bij het draaien geeft hij het volgende aan, " your system is set to region 4, to play this dvd , set your system to region 2.
Eronder staat "cancel" , "OK".
Ga ik verder op "OK", dan krijg ik het volgende, "HL-DT-ST DVDRAM GSA - 4084N ATA Device Properties".
Eronder staat , " current Region 4".
To change the current region , select a geographic area, and then click OK.
Minder goed nieuws, "CHANGES REMAININ: 0".
Weet iemand een andere weg zodat ik deze dvd toch kan afspelen , ik heb dit hetzelfde met de CD voor windows Vista van Letterland Living ABC.
Many thanks already from the topend
Jack :evil: