Censuur?

willem-lenie

New Member
Geachte forum beheerders

Vraag me af waar de post gebleven is van de "boksende kangeroe". Nadat er veels te laat werd ingegrepen op de onbeschofte reacties van een forumlid en er uiteindelijk een slotje op het onderwerp ging is nu de post in zijn geheel verdwenen, wat is dat voor censuur?? Toch gezwicht voor het forumlid die 2 maanden lang het forum blijkbaar boycot en niets post?

Wellicht kunnen jullie je aanmelden om het internet filter van de Australische bevolking te regelen.

Cheers

Willem

PS Als de post je niet bevalt kan je hem altijd nog verwijderen :smile:
 
Geachte Willem,

Als je je kunt herinneren dat het betreffende draadje een slotje had gekregen, kun je je wellicht ook het laatste bericht van dat draadje herinneren. Hierin legde ik uit dat ik om persoonlijke redenen het forum een aantal weken niet bij had kunnen houden en dat ik het draadje voorlopig alleen een slotje had gegeven. Later zou ik het draadje nogmaals doorlezen en verdere actie ondernemen. Dit is gebeurd en het draadje is uiteindelijk verwijderd.

Het verwijderen van het draadje heeft niets te maken met censuur. Op dit forum gelden regels (http://www.xpdite.net/forum/index.php/topic,5.0.html) en iedereen heeft zich daar aan te houden. Helaas werd in het betreffende draadje in ieder geval de volgende regel overtreden:
7. Ga respectvol met elkaar om. Scheldpartijen, beledigingen, grof taalgebruik, discriminatie en racisme worden niet getolereerd.

Dit is de reden waarom is besloten om het draadje te verwijderen. Als je het er niet mee eens bent: prima, daar heb ik geen probleem mee. Dit draadje heb ik ook geen probleem mee. Waar ik wel problemen mee heb is "trollen" en ik waarschuw je vast dat daar tegen wordt opgetreden. Als je je niet kunt vinden in de gang van zaken op het forum kun je natuurlijk ook gewoon weg blijven.

Met vriendelijke groet,
Louw
 
Ik denk dat ik even ga googlen om te zien wat "trollen" nu weer is.
Dat zijn toch van die beestjes uit Scandinavie?

In ieder geval Louw, goed dat er regels zijn en dat er tegen opgetreden wordt als ze overtreden worden.
 
[quote author=Tekkel link=topic=9706.msg131469#msg131469 date=1233771961]
Jij komt hier ook alleen maar om te zeiken geloof ik?

Bart
[/quote]
Niet dus  :up:

Bart :-x
 
Back
Top