Zit al de hele ochtend te bellen, maar een notaris die gratis of voor weinig mijn diploma’s en geboortecertificaat op echtheid wil certificeren voor Vetasses, heb ik nog niet gevonden. Als iemand een tip heeft (omgeving Utrecht, inmiddels al gaan kijken naar regio Utrecht), hoor ik het graag…! Na 23 telefoontje kom ik niet onder 25 Euries voor de eerste en 12,50 voor de volgende. :lol:
Ander vraagje: bij die mooie wiskundige berekening die ze me voorrekenen over de prijs worden me allerlei juridische termen om de oren geslingerd maar…volgens mij heb ik toch alleen kopieën van mijn bul etc. nodig waar zij een handtekening en stempeltje opzetten? Of moet mijn handtekening ook gecertificeerd worden? Een aantal notarissen praat over vergeleken afschriften. Klinkt vooral duur, maar zegt mij niet zoveel… Ieder zijn vak :wink:
Ik hoor graag van ervaringsdeskundigen. Thanx….
Ander vraagje: bij die mooie wiskundige berekening die ze me voorrekenen over de prijs worden me allerlei juridische termen om de oren geslingerd maar…volgens mij heb ik toch alleen kopieën van mijn bul etc. nodig waar zij een handtekening en stempeltje opzetten? Of moet mijn handtekening ook gecertificeerd worden? Een aantal notarissen praat over vergeleken afschriften. Klinkt vooral duur, maar zegt mij niet zoveel… Ieder zijn vak :wink:
Ik hoor graag van ervaringsdeskundigen. Thanx….