certificeren in Australië

mirjam

New Member
Een aantal van jullie heeft het misschien meegekregen dat ik laatst m'n IELTS-test niet gehaald heb....
Nou vertrek ik maandag voor een half jaar naar Australië (joehoeeeee!!!!) en ga daar de test opnieuw doen.

Ik wil eigenlijk al mijn papieren (diploma's, brief werkgever, etc.) meenemen naar Oz en daar gecertificeerde kopietjes laten maken. Is het meteen goed en in het Engels. Als ik dan de IELTS-test haal kan ik alles daar opsturen.

Is dit een goed idee??? Zou dat kunnen zo??

Ben benieuwd wat jullie denken....

Groetjes Mirjam.

mirjam said:
Een aantal van jullie heeft het misschien meegekregen dat ik laatst m'n IELTS-test niet gehaald heb....
Nou vertrek ik maandag voor een half jaar naar Australië (joehoeeeee!!!!) en ga daar de test opnieuw doen.

Ik wil eigenlijk al mijn papieren (diploma's, brief werkgever, etc.) meenemen naar Oz en daar gecertificeerde kopietjes laten maken. Is het meteen goed en in het Engels. Als ik dan de IELTS-test haal kan ik alles daar opsturen.

Is dit een goed idee??? Zou dat kunnen zo??

Ben benieuwd wat jullie denken....

Groetjes Mirjam.
Tuurlijk, in Oz mag vrijwel iedereen kopietjes ondertekenen (tot aan de postbode aan toe), dat drukt de prijs aanzienlijk :D .

ik heb ook veel documenten in oz laten certificeren. Ga gewoon naar een postkantoor. Waarschijnlijk hoef je alleen maar de kosten van een copie te betalen. Ik was maar 2 dollar kwijt.

groetjes

Ik wens je een goede reis en heel veel plezier in OZ (alsof dat niet zou lukken :wink:).

Hé dat is een super tip! Ik zat er ook over te denken hoe ik het in vredesnaam moet doen. Volgens de registratie voor onderwijs in Queensland hoef ik niet perse apostille stempels alleen maar gecertificeerde kopieen. Dat ga ik dan dus mooi in Oz doen! :D

mirjam said:
Ik wil eigenlijk al mijn papieren (diploma's, brief werkgever, etc.) meenemen naar Oz en daar gecertificeerde kopietjes laten maken. Is het meteen goed en in het Engels.
Groetjes Mirjam.

:arrow: Ze zijn toch al wel vertaald naar het engels? (Dat kan je daar ook nog laten doen hoor)

Veel plezier en succes met je aanvraag en IELTS test! :D

Back