China Southern Airlines

Kooka

Active Member
Hoi allemaal,
We zijn net naar Flight Centre geweest om wat offertes voor tickets te halen. We willen van 24 december tot 25 januari naar Nederland.
De goedkoopste twee zijn China Southern Airlines (2128 per ticket) en Emirates (gelijk een tik duurder, 2400 per ticket). Nou heb ik eerlijk gezegd nog nooit van China Southern gehoord. De vlucht gaat via Chengzhou (ook nooit van gehoord) en heeft op de terugreis een stop-over van anderhalve dag in Chengzhou.
Ik heb even gauw op de review sites gekeken en daar komt China Southern Airlines heel wisselend uit de bus; soms zijn mensen relatief positief, soms heel negatief.
Gevoelsmatig neig ik naar Emirates omdat ik weet dat dat een goede airline is (en wat de boer niet kent dat vreet ie niet!). Ben wel benieuwd of jullie ervaring met China Southern hebben en wat jullie mening is.
Thanks!
 
Hi Kooka,

Ik ben vorig jaar 2x met China Southern naar China gevlogen v.v. vanuit Amsterdam. Prima te doen. Dezelfde service als bij KLM. Ze werken trouwens samen dus het kan zomaar zijn dat je met een KLM vliegtuig vliegt.

Gebruik je stopover om de omgeving te zien zou ik zeggen.

Gr,
Marc
 
Mijn broer en schoonzusje zijn er vorig jaar mee naar australie geweest. En behalve het vieze eten en een paar stinkende Chinezen vonden ze het prima. Chengzhou was toevallig een poosje terug in 3 op reis en zag eruit als een hele leuke stad. Daar kan je best een dagje doorbrengen denk ik.
 
Heb ook 2x (met plezier) gevlogen met China Southern. Alleen heb ik geen vergelijksmateriaal want dit was mijn eerste keer vliegen. Vond het eten wel lekker en vond het fijn dat ze regelmatig langs kwamen voor drinken.
 
Back
Top