Christel op zoek naar sponsor in master of health science, sport, revalidatie

Christel

New Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Christel of op z'n Aussie Crystal, want ja Sydney voelt als mijn thuis.
Ik heb in Coogee gewoond en gestudeerd gezondheidswetenschappen (sport en exercise) (aan de universiteit van Sydney) en ben daarnaast fysiotherapeut en sportdocent.
De laatste 2 jaar ben ik bezig geweest om me in Aussie te vestigen, via een baan, maar helaas is dat tot nu toe niet gelukt, terwijl natuuuuuuuuurlijk iedereen zegt van met jouw diploma's moet dat toch lukken. Ik ben dus weer terug in Nederland. (long story!) :cry2:

Wie kan mij helpen met het vergroten van mijn netwerk, binnen sportcoaching, rehablitation, exercise physiology of bij een health resort om zo een serieus aanbod te krijgen dat leidt tot het volgen van mijn hart? :thinking:

Feel free to ask for my CV by email.

Het is een geweldige site, ik heb er al heel wat uurtjes op zitten lezen!
heel veel groeten

Crystal

Hoi Christel,

Wat balen dat het je nog niet gelukt is om een sponsor te vinden  :cry: Maar heb je het al via health recruiters geprobeerd? Ik ben zelf arts dus ik heb specifiek op "doctors" gezocht maar de volgende links zijn op alle healthcare gebieden gericht: http://www.recruit4.com/ned/ en http://www.osrecruitment.health.wa.gov.au/ (wel west-australie omdat wij naar perth gaan). Maar als je googled moeten er wel recruiters te vinden zijn waarbij je je kan inschrijven en die misschien iets voor je kunnen betekenen? Of heb je dat juist afgelopen 2 jaar gedaan  :p dan misschien een visumaanvraag starten?

Heel veel succes! Het lukt je vast wel!
Groetjes Marie

Hallo Marie,

Fijn dat je meedenkt!! :up:
Ik kan GEEN functie als fysiotherapeut krijgen zonder examens etc etc en dan gaat het wel heel lang duren. Ik ga zeker nog even op de genoemde sites kijken, heb in het verleden natuurlijk op career etc ingeschreven gestaan, met iedere week voldoende fysio banen, maar dat gaat zo niet lukken.
Wie weet toch een andere functie omschrijving. Ik denk dat ik het meeste kans maak met een persoonlijke bekende van iemand.

Hopelijk komen er nog meer zulke tips,
dankjewel

Christel

Hoi Christel,

Ik denk dat als je de examens doet meer kans maakt  :wink:. Ik weet dat het vervelend is (ik moet het ook gaan doen namelijk, voor artsen geldt ook zo'n regeling). of je moet een Ozzie trouwen?  :grin: :grin: :grin:

Succes!!!

![quote author=linda link=topic=7048.msg89791#msg89791 date=1179140030]
je kan zeker een ozzie aan de haak slaan, maar dat betekent niet dat je dan een baan hebt. Je zult ook dan examens moeten doen voor beroepen als fysiotherapeut.

voor het geval er weer misverstanden ontstaan....
[/quote]

Nee geen baan maar ze kan dan blijven  :wink: nu zit ze weer in NL  :cry:

Even uit interesse, vraagje aan Christel:  heb je de master of health science gevolgd in Sydney of wil je dat nog gaan doen? (Ik heb in NL Bewegingswetenschappen gestudeerd voordat ik overstapte naar geneeskunde en mijn hoofdrichting was inspanningsfysiologie). Ik heb ook gekeken of ik met de masters sportsmedicine aan de bak kan komen maar ik zal toch die @%^%# examens moeten doen!

:up: Succes
Groetjes Marie

hallo Marie,

Ik heb mijn Master of health science inderdaad in Sydney gedaan en daar kun je je registratie mee krijgen als het ipv exercise and sport, physiotherapy is.
Onder andere vandaar mijn weerstand; daarnaast krijgt hogeschool in Denemarken hem wel (KNGF is niet echt ermee bezig, heb ik voor een aantal fysio in aus en NZ wel geprobeerd)en ben ik docent fysio .
Vorig jaar ben ik helaas met visum problemen terug gekomen.
Het gaat wel erg lang duren nu weer examens etc. en die heb ik niet meer.....
Tja: iemand een sportieve Aussie in de aanbieding? Ik begin er bijna in te geloven, na 2 jaar dit advies van alle kanten..............maar ja, dan heb ik inderdaad nog geen werk en misschien een groter probleem inderdaad.
Wordt vervolgd.
Ik vind het een super forum en wacht graag op de volgende tip!

C

Back