Christel op zoek naar sponsor in master of health science, sport, revalidatie

Christel

New Member
Hallo allemaal,

Mijn naam is Christel of op z'n Aussie Crystal, want ja Sydney voelt als mijn thuis.
Ik heb in Coogee gewoond en gestudeerd gezondheidswetenschappen (sport en exercise) (aan de universiteit van Sydney) en ben daarnaast fysiotherapeut en sportdocent.
De laatste 2 jaar ben ik bezig geweest om me in Aussie te vestigen, via een baan, maar helaas is dat tot nu toe niet gelukt, terwijl natuuuuuuuuurlijk iedereen zegt van met jouw diploma's moet dat toch lukken. Ik ben dus weer terug in Nederland. (long story!) :cry2:

Wie kan mij helpen met het vergroten van mijn netwerk, binnen sportcoaching, rehablitation, exercise physiology of bij een health resort om zo een serieus aanbod te krijgen dat leidt tot het volgen van mijn hart? :thinking:

Feel free to ask for my CV by email.

Het is een geweldige site, ik heb er al heel wat uurtjes op zitten lezen!
heel veel groeten

Crystal

Hoi Christel,

Wat balen dat het je nog niet gelukt is om een sponsor te vinden  :cry: Maar heb je het al via health recruiters geprobeerd? Ik ben zelf arts dus ik heb specifiek op "doctors" gezocht maar de volgende links zijn op alle healthcare gebieden gericht: http://www.recruit4.com/ned/ en http://www.osrecruitment.health.wa.gov.au/ (wel west-australie omdat wij naar perth gaan). Maar als je googled moeten er wel recruiters te vinden zijn waarbij je je kan inschrijven en die misschien iets voor je kunnen betekenen? Of heb je dat juist afgelopen 2 jaar gedaan  :p dan misschien een visumaanvraag starten?

Heel veel succes! Het lukt je vast wel!
Groetjes Marie

Hallo Marie,

Fijn dat je meedenkt!! :up: