Christmas in July

Inge

Member
Wie is hier al voor gevallen en doet hier aan mee?

Vorig jaar zag ik overal al Christmas in July feesten en nu worden ze weer aangekondigd dus heb eens een google gedaan.

Mijn winterkerstdag wordt 26 juli  :lol: dan ben ik namelijk ook jarig dus lijkt me geweldig om dan dubbelfeest te hebben met natuurlijk lichtjes en versiering ahahah
 
Hoi Inge,

Wij doen ieder jaar met de Dutch Care Group in Baranduda Christmas in July met allemaal kerstversieringen en andere kerstige dingen :smile:.

Leuk maar toch nog steeds niet echt :grin:


Erna
 
He Inge,

Ik zal hier in Holland ook de kaarsjes aansteken op 26 juli, alleen de (kunst)kerstboom opzetten,
gaat niet meer die hebben mijn ouders al meegenomen.
 
Hey Erna, dacht net, kerst in Juli vierden wij ooit in Tolmie Pub (in de buurt van Mansfield), prachtplek, sowieso prachtomgeving, moeite waard voor een dagje wijnen en toerist uithangen.
 
Waarom July? Juni is toch december? Okee, de Australische herfst geeft weinig we-gaan-weer-richting-kerstgevoel...  :smile:
Maar (ongeveer) de kortste dag van het jaar, begin van de winter, dat is toch kerst. Of niet?
 
Heb die gezellige dikkerd met dat rood pakje nog niet gezien.
Ik hou he traditioneel op December.

hohoho,

Jack :evil:
 
[quote author=Jadiet link=topic=8966.msg122439#msg122439 date=1216942532]
Waarom July? Juni is toch december? Okee, de Australische herfst geeft weinig we-gaan-weer-richting-kerstgevoel...  :smile:
Maar (ongeveer) de kortste dag van het jaar, begin van de winter, dat is toch kerst. Of niet?
[/quote]

Geen idee, denk dat Juni nog niet koud genoeg was. Hier een link. http://www.santaswarehouse.com.au/history_of_christmas/christmas_in_july.shtml

Hohoho... wel stromen alle toys boekjes binnen voor de afbetaling-aankopen voor de échte Kerst :grin: Dus of je nu wilt of niet....aan Kerst zul je denken in Juli :p
 
[move][size=20pt]FIJNE VERJAARDAG!  :cake2: en zalige "kerst"[/size][/move]

Ik heb echt een grondige hekel aan kerst, misschien zou het helpen als het gewoon in een andere maand gevierd wordt.  :cool:
 
Back
Top