citizenship granted

Rixta

New Member
Nou moe, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het is nog geen drie weken geleden dat ik m'n aanvraag voor Australian citizenship op de post heb gedaan en net krijg ik een brief bij de post dat m'n aanvraag is goedgekeurd en dat ik binnenkort wel van de gemeente hoor wanneer ik de officiele ceremonie kan doen.
Als je dan nagaat hoe lang ze doen over een simpel visum, dan vind ik dit ongehoord. :lol:
Ik ben er uiteraard blij mee, want ik had gerekend op zeker een jaar. Niet dat het uitmaakt, maar hoe eerder hoe beter, niet waar?
Een beetje goed nieuws kon ik goed gebruiken, dus dit was een erg leuke verrassing. Ik ga die brief zo nog eens overlezen, want ik kan het bijna niet geloven. :grin:

Groetjes,
Rixta
 
ze kunnen het ook wel, ze doen het alleen niet vaak  :evil:

Van harte en geniet er van.  :up:

groeten,
Johan & Ingrid
 
Gefeliciteerd Rixta!
Betekend dit dat je dan je Nederlandse paspoort inlevert?
Groetjes Gwen
 
Nee, ik kan Nederlandse blijven, want ik ben met een Australier getrouwd. En dat is een van de paar uitzonderingen. Anders zou ik het niet hebben gedaan, want ik wil m'n Nederlandse paspoort echt niet kwijt.

Groetjes,
Rixta
 
[quote author=jolanda b link=topic=10078.msg139522#msg139522 date=1243929700]
Gefeliciteerd.

Hoe noem je zo'n 50 - 50 mix ?

Jolanda
[/quote]

:) Een NOZZIE? of een NEDZIE? of een NEZZIE? of een AUSTRALANDER ...
 
Dual citizenship. :grin:
Niks hoor, ik ben gewoon Nederlander die straks ook de Australische nationaliteit heeft. Maar ik voel me totaal geen Australier en of dat ooit zal gebeuren zal de tijd leren.

Groetjes,
Rixta
 
Perthpete zit al in de richting met de naam, ik vind dat meer mensen er over moeten nadenken  :grin:

Dozzie ?

Groetjes Jolanda
 
Back
Top