citizenship test

Rixta

New Member
Jullie mogen me feliciteren, want vanmorgen ben ik geslaagd voor de citizenship test. :grin: Ik had gehoopt op een 100% score, maar ik had toch nog een van die rare vragen fout. Nou ja, 19 van de 20 is toch ook netjes en het belangrijkste is dat ik geslaagd ben.
Nu ga ik wachten tot Centrelink me mijn disability pension teruggeeft, zodat ik ook weer een geldige concession card heb. Dat scheelt me $200 en haast heb ik toch niet. En $200 is voor ons een heleboel geld.

Groetjes,
Rixta
 
Gefeliciteerd!!!
19 Van de 20 is toch ook meer dan goed?

[sub]Van die 200$ kan ik mijn tank hier niet eens volgooien maar als je rekent is het idd veel geld :oops:[/sub]
 
Maar allemaal goed is nog net ietsje leuker. :lol:
Wat voor tank heb jij dat je er voor meer dan $200 in giet? Ik ben meestal voor zo'n $40 wel klaar. Maar voor ons is het in elk geval heel veel geld en als ik dat niet hoef uit te geven is dat toch wel erg prettig.

groetjes,
Rixta
 
[quote author=Grizz link=topic=9903.msg135476#msg135476 date=1238147019]
Van die 200$ kan ik mijn tank hier niet eens volgooien maar als je rekent is het idd veel geld :oops:
[/quote]

Tja, en wij hebben dan wel zo'n dikke asociale zuiperd :blush:, maar zelfs als beide tanks leeg zijn, zijn we met minder dan $200 klaar (met de huidige benzineprijs van +/- $ 0.95 per liter E10).

Frequentie van tanken doet natuurlijk ook veel. Wij tanken gemiddeld 1 keer per maand rond de 150 liter.

(sorry voor de off-topic)
 
Dat zou natuurlijk kunnen.....mijn auto lust geen diesel, dus ik kijk eigenlijk nooit naar de prijs....
 
Woont zeker in NL,  :grin: :grin: :grin:

Ik red het met diesel net niet voor die $200; 180*1.15 kom ik net 7 dollar tekort  :cry:

Gr,
Johan.

PS; word je dan ook gechipped als je die test haalt  :lol1:
 
Nee, je krijgt een uitdraai met de uitslag en ik neem aan dat dat ook in hun systeem blijft staan. Maar je hebt het nummer nodig bij je aanvraag, dus het is toch wel belangrijk om dat papiertje te houden. Het zit dus voorlopig hier in het archief.

Groetjes,
Rixta
 
MMMMM Mark,
Onder de 1.15 heb ik het hier de laatste weken niet gezien, toch maar verhuizen dan :lol:
 
Over het algemeen is in QLD de brandstof altijd goedkoper dan in NSW. Heeft volgens mij met extra tax die in NSW er bij bovenop wordt gezet.
 
Vandaag ook de test gedaan. En ook 19 van de 20. :lol:
Ik had een vraag fout over een australische schrijver genaamd Banjo. Tja.
Nu over een paar maanden een boompje planten en 20% hersencapaciteit inleveren  :wink:
 
Back
Top