CO toegewezen op 14/10/2008

ramon

Member

CASE OFFICER TOEGEWEZEN GEKREGEN OP 14 / 10 /2008
NAAM C.O. = Joshua Henderson

Eindelijk , eindelijk gebeurt er iets. Vandaag dus een co gekregen. Hij had wel gelijk een aantal vragen aan onze visa- agent in Perth ; Onze VOG's waren vervallen ( 1 week ) , dus graag nieuwe halen , vertalen en opsturen. Vandaag gelijk dus vanuit Antwerpen naar Tilburg gesjeest en aangevraagd. Die bali medewerker deed nog even moeilijk : Mijn vrouw moest persoonlijk een handtekening komen zetten voor deze aanvraag. Vorijg jaar was dat niet nodig. Na lang touwtrekken , kon ik mijn vrouw een machtiging laten faxen , zodat ik mocht tekenen. ( ambtenaren ,  )
Een aantal loonbrieven hadden ze nodig ( ik had er veel meegestuurd), dus deze liggen nu bij een vertaler. Over twee weken klaar. En ze hadden nog maar een keer de copy van het paspoort van me vrouw nodig. ( gelijk gescand en per mail verstuurd )

Maar tsjonge , tsjonge , wat voelt dat goed als je ziet eindelijk activiteit ziet op die site.

Dus Januari aanvragers : Ze zijn al bij de aanvragen van 19 januari 2008 

Hopen dat het nu nog voor onze geplande vertrek in December dit jaar , het visum word toegekend. We vertrekken op 16 of 17 december.

Groetjes van uit Belgie ,
Ramon

( aanvraag ingediend op 19 /01 /2008  -  visa 175 ,skilled independent )

Hallo Ramon,

Goed te horen. Maar heb je paper lodged gedaan of digitaal.
Wij zijn van eind februari 2008 en begonnen de hoop te verliezen.

Ik hoop op snel en positief nieuws voor jou.

Groet,
Melissa

[quote author=Melissa link=topic=9354.msg126850#msg126850 date=1224006790]
Hallo Ramon,

Goed te horen. Maar heb je paper lodged gedaan of digitaal.
Wij zijn van eind februari 2008 en begonnen de hoop te verliezen.

Ik hoop op snel en positief nieuws voor jou.

Groet,
Melissa
[/quote]

He Melissa ,

Wij hebben dit digtaal gedaan.
Ik hoop dat je binnen een paar weken bericht krijgt van je CO.
Voor welk visa ga je?

Groetjes/succes,
Ramon

Goed nieuws. Hiermee in ieder geval alvast gefeliciteerd.

Succes nu nog met de laatste loodjes.

Wow: vorige week las ik dat ze bij 6 januari waren en nu al bij 19 januari  :smile:

Dat is wel erg goed nieuws allemaal!  :up:

Dus ze vroegen om meer loonbrieven Ramon? Hoeveel had je er opgestuurd? Ik heb van elke werkgever 2 opgestuurd; hoop dat dat voldoende is...

2 van elke werkgever? Dat is meer dan voldoende! Ik heb alleen mijn jaaroverzicht 2006 en 2007 en mijn laatste loonstrookje 2008 opgestuurd. Niets geen vragen of extra info. Maar misschien ligt dit geheel aan je CO.......

Chantal

p.s. lekker dat er nu eindelijk schot in de zaak komt!

[quote author=Jan Katers link=topic=9354.msg126860#msg126860 date=1224021707]
Wow: vorige week las ik dat ze bij 6 januari waren en nu al bij 19 januari  :smile:

Dat is wel erg goed nieuws allemaal!  :up:

Dus ze vroegen om meer loonbrieven Ramon? Hoeveel had je er opgestuurd? Ik heb van elke werkgever 2 opgestuurd; hoop dat dat voldoende is...
[/quote]

ik had van alle werkgevers 2 stuks gestuurd + jaaropgaaf. Nu moest de co van de laatste 3 werkgevers de 1e en de laatste hebben van alle 3 hebben. Extra controle zeker?

Toch raar!!
Je doet alles volgens de regels, stuurt het tijdig op (januari) en omdat hun het pas na 10 maanden oppakken is je VOG verlopen :lol:

Ik heb de eerste en laatste loonstrook per werkgever bijgevoegd dus fingers crossed dat dat OK is

En ja: het zal wel per CO verschillen... we'll see...

Wat een geweldig nieuws Ramon!!
Van harte gefeliciteerd joh, hoe voel je je nu?
Lijkt mij zo bizar, na al die maanden van wachten
is het dan zo ver....kon je slapen vannacht hihi  :lol: :lol:

groetjes!
Marja

[quote author=Marijs link=topic=9354.msg126880#msg126880 date=1224062952]
Wat een geweldig nieuws Ramon!!
Van harte gefeliciteerd joh, hoe voel je je nu?
Lijkt mij zo bizar, na al die maanden van wachten
is het dan zo ver....kon je slapen vannacht hihi  :lol: :lol:

groetjes!
Marja
[/quote]

he Marijs !

ja , inderdaad ; het is heel raar om na zolang wachten iets te zien gebeuren. Ik moest dan ook even twee keer kijken. Ik geloofde het niet. Maar het slapen ging heerlijk hoor. Lekker dromen over australie....................

Ik hoop dat he voor jou ook opschiet

Groetjes,
ramon

Back