hey ingrid & jeroen ,
Ron en ik (en onze 2 kids) zijn afgelopen juni (2005) naar australie geweest, mijn vader woont er in een plaatsje
,,Grafton,, in NSW.Toen wij op Sydney landen moesten we nog met een binnenland vlucht naar een plek zo dicht mogelijk
bij Grafton (anders moesten we nog 10 uur met de auto).En dat was dus Coffs harbour(klein luchthaventje)met de virgin blue vliegmaatschapij.Toen we daar waren zei ik al meteen tegen ron wat is het hier mooi !!!!. :roll:
Grafton waar me vader woont was een klein uurtje daar vandaan met de auto, wij zouden daar zelf niet wiilen wonen
het is voor ons te ,,dorps,, ik even niet zo snel hoe ik ,t anders moet zeggen.niet dat wij nou in een groote stad willen wonen maar ik wil wat leven in de brouwerij. Wij vonden Coffs van alle markten thuis , schoon, modern, jonge stadje
met een haven , div. strandjes, prachtige winkels(lekker shoppen!).teveel om op te noemen. Er waren ook gelukkig genoeg huizen te huur . wij gaan er nu weer in juni naartoe en als het goed is definitief YES!!.Als je nog iets wilt weten , dan hoor ik het wel hebben julie het visum dan al in april?groetjes carina