Columnist

Hoi Bart, leuke column! :up:

Op internet zijn er enkele fora waarop je hierover veel informatie kunt vinden.

Enkele fora??? Er is er toch maar één? :wink:

Bart,
Leuk verhaal. Je pakt het ook allemaal erg goed aan, enige wat ik dan niet begrijp is dat jij op een recreatiepark woont terwijl er vier jonge studentes in je huis zitten....
Succes!

Ah, ik dacht dat je groen was met een kale kop en een bril, maar niets blijkt minder waar! Leuk zo'n column.

Succes met alles, Nynke

Hee Bart,

Leuk stuk zeg! Ik kan het niet helpen maar ik heb het idee dat ik je gezicht ken. Waar kom je vandaan? Ik kom oorspronkelijk uit Voorburg, jij? Met vele omwegen woon ik nu in NZ maar de gedachten zitten weer in Australie, vandaar dat ik op dit forum zit.

Maar leuke colum en ik lees de volgende snel wel weer.

Groetjes,
Danny-Eva

Hi Bart,

Gaaf zeg!!! Leuk om je verhalen zo nog eens te lezen :up:

Groetjes,
Lela

[quote author=Danny-Eva link=topic=5929.msg74628#msg74628 date=1162862231]
Hee Bart,

Leuk stuk zeg! Ik kan het niet helpen maar ik heb het idee dat ik je gezicht ken. Waar kom je vandaan? Ik kom oorspronkelijk uit Voorburg, jij? Met vele omwegen woon ik nu in NZ maar de gedachten zitten weer in Australie, vandaar dat ik op dit forum zit.

Maar leuke colum en ik lees de volgende snel wel weer.

Groetjes,
Danny-Eva
[/quote]

Danny of Eva,

Ik kom oorspronkelijk uit Hulst, en ben rond 1990 naar Breda gemigreerd vanwege de studie. Ik heb ooit een dame met haar auto geholpen in de buurt van Voorhout bij Den Haag, maar verder weet ik het niet.
Misschien dat je me ooit in Oz gezien hebt, in Zuid Afrika, of misschien gewoon ergens in Nederland.
Misschien herken ik je als je me een fotootje stuurt, doe maar een pm-etje voor mijn e-mail adres.

Groetjes aan iedereen voor jullie reactie; ik zie dat er weer veel nieuwe mensen zijn bijgekomen.

Bart

[quote author=Elle link=topic=5929.msg74507#msg74507 date=1162638732]
Bart,
Leuk verhaal. Je pakt het ook allemaal erg goed aan, enige wat ik dan niet begrijp is dat jij op een recreatiepark woont terwijl er vier jonge studentes in je huis zitten....
Succes!
[/quote]

Dat is mijn masochistisch trekje.....  :-D

Hoi Bart,
Net weer je nieuwe collumn gelezen. Erg leuk om te lezen hoe je het proces beleefd.
Ik hoop er nog veel meer te kunnen lezen ook vanuit Australie

Last edited:
Back