compleet huis inrichten:waar shoppen

Guido76

Member
Ik vertrek morgen naar Australie en laat wel wat spullen opsturen maar dit is enkel kleding en kookgerei.

Ik moet op zoek naar een appartement en de keus is natuurlijk furnished of niet. Furnished is er maar beperkte keus en wat er dan is is meestal uitgewoonde zooi. Of je komt gelijk weer in hele hoge huurprijzen.
Heb de baas dus al gewaarschuwd dat we waarschijnlijk maar een ongemeubileerd huisje gaan zoeken
en zelf meubels gaan kopen.

Nou heeft Brisbane ook een Ikea maar wat zijn nou nog meer namen van meubelzaken?

Ook een beetje Ikea stijl met Ikea prijzen zeg maar. Soort Leenbakker ofzo. In ieder geval niet
het dure designspul.

Koelkast en wasmachine staan er genoeg op gumtree maar meubels is vaak weer ouwe zooi.
Verder heb ik niet weken de tijd om gumtree af te schuimen.

Als ik op de site van Ikea kijk hebben ze ook alleen maar bedden van max 160cm breed.
Een bedden/matrassenzaak zoek ik dus ook nog.

Tips zijn dus welkom waar je voor normale prijzen leuke meubels kunt kopen.
 
Fantastic Furniture is een beetje Leenbakker stijl. Er zit er sowieso een in de buurt van de Ikea (in Underwood ergens). Of probeer Super A Mart, die zitten ook overal. Super A Mart heeft ook veel keuze uit bedden en matrassen. Als je daar niks van je gading vindt kun je Harvey Norman proberen, maar die zijn weer een tikkie duurder.

Fijne vlucht en alvast welkom in Queensland :)
 
als kwaliteit niet uitmaakt dan heeft cheap as chips ook iets aan kastjes en tafeltjes en ander grut
 
Ik heb zowat bij hele huisraad bij elkaar gegumtreed. Je moet wel geduld hebben, maar ik heb echt mooie spullen gevonden waarvan je niet zou denken dat het 2e hands is. In Melbourne zitten zelfs 2 IKEA's. Weet niet hoe dat in Brissie is...
 
denk er ook even aan dat ikea ozzy niet hetzelfde kost als ikea holland... schrikt niet!
Met een beetje geluk kan je heel wat moois op de kop tikken in de op-shops, maar dan moet je wel wat geluk hebben, vaak is het inderdaad afgeleefde meuk, maar als je een beetje zoekt kan je wel eens iets leuks vinden. of Gumtree idd!
 
Back
Top