computers kopen

silvia1978

New Member
Hallo, is er iemand die een beetje in de computerwereld zit? Ik zit namelijk te twijfelen of ik hier een laptop zal kopen en die meenemen naar Sydney of dat ik gewoon daar ter plekke een pc koop en dan weer verkoop als ik  naar NL terug ga :|. Het gaat mij met name om het contact houden met familie en vrienden via skype, email, msn enz. Zijn pc's duurder in Australie (ivm invoerrechten of zo) dan in NL?
Ik hoop dat iemand het weet...
gr. Silvia

Hallo Silvia,

Er is in Aus genoeg te koop, en vaak nog goedkoper dan hier.
Kijk hier maar voor een idee.
http://www.laptop.com.au/

Gr. Ton

Ton,
Zou ik ook mijn Dell insoiron 3800 mee kunnen nemen naar Oz en hem daar geschikt maken voor internet? Hij mist inmiddels zo'n draadje die ik in het telefoonnet aansluit  :lol: om te internetten en een netsnoer.

Groetjes Lin

Ik heb vandaag even gebeld met Dell en ik neem lekker mijn oude laptopje mee!!
Ik kan jullie niet missen hoor!!! :-D

Heeel verstandig, hier weggeven en daar kopen heeft geen zin.
Om te internetten heb je niet zo'n geweldenaar nodig  :-D

Gr. Ton

Tja.., makkelijk hoor zo'n laptopje. Ik zit met zo'n grote desktop. Gaat nooit passen in mijn koffer. Compu is net een jaar oud met zo'n prachtig mooie TFT scherm erbij... Zonde om hem weg te doen :cry: Kwam van de week toevallig op een WWW van een vervoerders bedrijf. Ze vragen 275 euro voor 45KG  per vliegtuig van Amsterdam naar Adelaide dat vind ik het nou net niet meer waard denk ik. Nog iemand suggesties en anders kan ik begin volgend jaar mijn kleinen zusje heel erg blij maken met een nieuw twee de hans computertje  :lol: 

Hang helemaal van je eigen knip af.... :cry: :x
Maar ik zou liever mijn kleine zusje een plezier doen dan iemand anders  :roll: :-D

Wij hebben ook een desktop en die nemen we met de rest van de spulletjes mee met de totale verhuizing! Ik wil mijn laptoppie meenemen omdat ik San en jullie niet kan missen daar! Prioritiet nummer 1  :-D

Wat je kan dragen moet je zeker meenemen.

Een laptop hier verkopen en daar een andere kopen, zonde van je geld  :|

Gr. Ton

[quote author=Bear link=topic=2279.msg23808#msg23808 date=1123873459]
Nog iemand suggesties en anders kan ik begin volgend jaar mijn kleinen zusje heel erg blij maken met een nieuw twee de hans computertje :lol: 
[/quote]

'k zou beslist voor je zusje kiezen, Bear. 2e Hands comps zijn geen fluitje meer waard. We hebben het geprobeerd bij vrienden, de hele straat, daarna het durp waar we wonen en uiteindelijk hebben we desktops + schermen op Marktplaats gezet. Geen enkele reactie. :-(
Toen hebben we besloten om ze in de familie te houden en inmiddels zitten onze dochter en mijn lievelingsoom likkebaardend  :p achter de schermpjes.
Een GROOT en BELANGRIJK voordeel van deze move is dat we nu zeker weten dat onze mails, foto's en filmpjes goed aankomen en ......... dat we ook weer antwoord terugkrijgen.  :)

:up:

Doordat de GST hier maar 10% ipv de 19% BTW in Nederland zijn computerspullen hier iets goedkoper. Wij hebben wel onze laptop (die we al hadden) en onze gewone computer meegenomen, maar de twee CRT bakbeest monitoren hebben we lekker achtergelaten. Hier hebben we nu voordelig een TFT schermpje gekocht.

Back