Congestion

afterbang

XPdite Sponsor
Kwam dit lijstje tegen van het per Hollandse TomTom

Mocht je willen verhuizen, kun je kijken hoe congested het is. Canberra staat zelfs op de lijst šŸ˜³ Maar de verkeersā€™drukteā€™ nam afgelopen jaar iets af hier.

Sydney wint het net van Melbourne...

En voor @Tamarind; Dunedin heeft ook een plaatsje in de lijst ;)

Full disclosure; ik ben in de nummer 1 stad geweest voor een week en kan bevestigen; het is er redelijk druk hahaha
 
Kwam dit lijstje tegen van het per Hollandse TomTom

Mocht je willen verhuizen, kun je kijken hoe congested het is. Canberra staat zelfs op de lijst šŸ˜³ Maar de verkeersā€™drukteā€™ nam afgelopen jaar iets af hier.

Sydney wint het net van Melbourne...

En voor @Tamarind; Dunedin heeft ook een plaatsje in de lijst ;)

Full disclosure; ik ben in de nummer 1 stad geweest voor een week en kan bevestigen; het is er redelijk druk hahaha

Waar is Cairns?
 
Waar is Cairns?

... Staat niet op de kaart....

;)


"...The population of the Cairns urban area at June 2018 was 152,729..."

Dat is net zoveel mensen als er in 1 straat in Bangalore wonen, te klein om op te vallen in de TomTom data denk ik? Of mensen in Cairns gebruiken geen TomTom/Apple Maps?
 
... Staat niet op de kaart....

;)


"...The population of the Cairns urban area at June 2018 was 152,729..."

Dat is net zoveel mensen als er in 1 straat in Bangalore wonen, te klein om op te vallen in de TomTom data denk ik? Of mensen in Cairns gebruiken geen TomTom/Apple Maps?

Denk dat laatste want ik denk dat Cairns wel meer congestion heeft dan Breda.
Maar alleen maar goed dat we niet op deze kaart staan. šŸ‘ŒšŸ»
 
Het onderzoek heeft alleen betrekking op de steden, niet over de snelwegen.
Mijn Nederlandse commute was van Leiden naar Amsterdam en soms Den Haag. De snelwegen zijn een drama, om over al het autootje pesten in de steden nog maar te zwijgen.
We mogen dan klagen over het verkeer in Sydney, maar ik vind het nog altijd relaxter rijden dan in Nederland.
 


OFX
Back
Top