Contact gezocht in de omgeving van Secret Harbour

MaMiSaTe

New Member
Over 3 weken gaan wij op een orienterende vakantie naar Australie en zullen oa een kleine week in Secret Harbour verblijven. Graag zou den wij in contact komen met een gezin/persoon in deze omgeving om ervaringen te vernemen en adviezen op te doen. Zie mijn "kennismakings post" om meer over ons te weten te komen. Woont iemand in deze omgeving of ken je iemand die hierheen geemigreerd is? Wij zou den graag iets willen afspreken. Hopelijk tot snel. Groetjes, Misja
 
Wanneer ben je precies in de buurt?
Wij liggen zo'n beetje elke Zondagochtend in het water bij Secret Harbour (als we niet op de board staan, that is ;) )

Bart
 
Wij hebben volgens mij nog niets gepland in dat weekend, we moeten binnenkort maar eens contact hebben.
Facebooken jullie?

Bart
 
Hoi Bart, lijkt me gezellig. Ik heb je zojuist al een "friends request" gestuurd via Facebook. Was jij in NL ook al een surfer of Ben je daar "down under" mee begonnen?
 
Hoi Bart, lijkt me gezellig. Ik heb je zojuist al een "friends request" gestuurd via Facebook. Was jij in NL ook al een surfer of Ben je daar "down under" mee begonnen?
Gevonden!
We zijn een jaar geleden met surfen begonnen, nadat Boris een cursus van 2 dagen gedaan had.
Nu surfen we met zijn drieen.
Ooit eens een cursus van een paar uur in Nederland (Wijk aan Zee) gedaan, die ik had gewonnen via Australie.nl :)

Bart
 


OFX
Back
Top