Hallo allemaal, ik ben Corina 48 jr de moeder van Roos 21 jr. Roos vertrekt maandag 27 mei voor 3 maanden naar Australie. Daarom ben ik hier. Ze gaat in haar eentje backpacken en proberen werk te vinden om haar reis te kunnen betalen. Het is nogal een spontaan plan waar ik helemaal achtersta. Het is een mooie periode in haar leven om deze reis te kunnen gaan maken. Ze zit in een tussen jaar van een studie, ze heeft op het moment geen relatie en ze wil graag reizen voordat ik op de wachtlijst kom voor een longtransplantatie, wat zeer binnenkort gaat gebeuren.
Ze heeft een ticket naar Sydney en terug via Cairns/Sydney geboekt. Hiertussen wil ze dus gaan reizen en ook wil ze naar de outback. Ze is via couchsurfing gratis slaapplaatsen aan het zoeken. Ik wil haar ook graag helpen daarom kom ik hier vragen of jullie haar kunnen helpen met een paar nachtjes een bed of bank aan te bieden. Dat zou super fijn zijn. Misschien weten jullie via via zelfs eventueel waar ze werk kan vinden. Ik ben gewoon zo brutaal om het te vragen. Je weet maar nooit he...
Alvast heel erg bedankt.
mijn email is
annadeboer35Ahotmail.com mijn aapestaartje doet het niet,,pff zul je altijd zien hahaha
vriendelijke groetjes Corina de Jongh
Ze heeft een ticket naar Sydney en terug via Cairns/Sydney geboekt. Hiertussen wil ze dus gaan reizen en ook wil ze naar de outback. Ze is via couchsurfing gratis slaapplaatsen aan het zoeken. Ik wil haar ook graag helpen daarom kom ik hier vragen of jullie haar kunnen helpen met een paar nachtjes een bed of bank aan te bieden. Dat zou super fijn zijn. Misschien weten jullie via via zelfs eventueel waar ze werk kan vinden. Ik ben gewoon zo brutaal om het te vragen. Je weet maar nooit he...
Alvast heel erg bedankt.
mijn email is
annadeboer35Ahotmail.com mijn aapestaartje doet het niet,,pff zul je altijd zien hahaha
vriendelijke groetjes Corina de Jongh