Container huren voor spullen en een auto.....

Wimmel

Account Inactief (eigen verzoek)
Ik wil old timer verschepen als project met toch wel 4 kuub aan de wagen gerelateerde onderdelen. Tot op heden niemand kunnen vinden die dit wil doen. Ik wil gewoon een container huren in NL en daar alles in dumpen en dan hier in Townsville alles in mijn garage uitladen. Dan de old timer rijklaar maken (op mun gemak) voor de regelgeving Australië.
Heb 1 iemand gevonden, maar die wil RORO voor 1550 euro en dan mag je geen onderdelen meenemen, dus da schiet niet op. Mensen stelen van alles met RORO en gaan met de wagen rond rijden/burnouts doen enzo.....

Heb veel threads gelezen over container huren, maar geld interesseert met niet zo, als ik de wagen maar naar Australie krijg. Het gaat namelijk om een Pro Touring (500PK) Chevy Camaro uit 1976 die ik al 11 jaar in mijn bezit heb.

Iemand tips hoe een container te huren waarmee een auto (+onderdelen) wordt geaccepteerd?

DSC00192 (2).jpg

Mijn buurman in Nl was ook een Camaro liefhebber en had ook een fantastische auto , ik begrijp je passie!! Misschien hebben ze op het Britse forum(pomsinoz) tips voor je?

Volgens mij doet Hazeleger dat ook gewoon. ;)
Deze foto staat op hun site:
Fgallery2-4.jpg

Back