Coogee, WA

De industriele tak van Coogee is zoals ik al heb vermeld in Henderson, dat is de suburb naast Coogee, aan de waterkant en heb er mee willen illustreren dat er werk in de scheepsbouw is en dat laatste is natuurlijk niet alleen voor lassers en verfboeren, maar ook voor kantoorwerk, IT, etc. en er zijn veel neven bedrijfjes in de buurt, nee niet bepaald naast je huis, maar ik vind 5 of 10 minuten rijden een prachtige tijd om werk zo dicht bij huis te hebben.
Naar Perth is het altijd nog een eindje rijden, vooral  tijdens de spits.
De spits is er lang niet zo erg als in Melbourne en Sydney, maar ik heb ook vaak vastgezeten op de Freeways daar.
Om die reden zat ik altijd in een hotel in Fremantle ipv Perth.
Jan

Khoorde al dat er flink gebouwd wordt in Coogee, mn ivm de nieuwe marina die daar komt! Schijnbaar wordt t 1 van de duurste gebieden om te wonen na Freo?!!! Dus een huis kopen daar zit er voor ons echt niet in, wij blijven voorlopige mooi gehuurd met 3 anderen om t betaalbaar te houden, lekker 5 min. lopen vh strand, jeuj! Liam hoopt wel in de buurt werk te vinden zodat ie met de fiets kan!

Ik  heb een huis in Hilton, 4 km van Freo. Wendy woont ook vlakbij Freo en Ivette als het goed is ook he? Ga zo eerst even op vakantie, dan in mn huisje wonen en de buurt verkennen. Wie weet spreken we nog 's af voor een cuppa in Freo?

lijkt me leuk, samen een 'bakkie' doen! Moeten we t tzt maar ff over hebben! Kom 30 dec dit jaar in Oz aan!

Back