Coolum beach

Mark W

XPdite Sponsor
Kan iemand ons iets persoonlijks vertellen over Coolum beach. Is het een leuke stad, waar is het leuk wonen in de omgeving van coolum beach etc.

Coolum beach is geweldig.
Ik ben er bijna dagelijks met m'n kids.
Mijn zoon is een skater en er is een mooie skate-bowl.
En daar vlak naast is een speeltuin waar m'n dochter dan lekker kan spelen.
Er is een heerlijke picnic plaats met BBQ gelegenheid.
Verder zijn er winkels, genoeg parkeergelegenheid, en MacDonalds voor de kids.
Wonen is er ook mooi, vooral als je tegen een heuvel op woont en van het mooie
uitzicht kan genieten.

Als je meer wil weten, vraag maar raak.

Groetjes,
Jolanda  :up:

Ja wij zijn er een keer naar de kapper geweest en die was duurder dan op andere plaatsen (bijna het dubbele) verder zag het er heel gezellig uit en groot genoeg zodat alles voorhanden is, bovendien ben je niet al te ver van Brisbane(vliegveld) vandaan.

[quote author=rob en jolanda link=topic=7328.msg94165#msg94165 date=1183116064]

........en MacDonalds voor de kids.

[/quote]

Die snap ik ff niet?

Wij hebben namelijk twee kids die het een feest vinden als we in het weekend even naar MacDonalds gaan voor een happy meal.
En ik denk dat onze kids niet de enige zijn.

[quote author=bits link=topic=7328.msg94162#msg94162 date=1183114237]
Kan iemand ons iets persoonlijks vertellen over Coolum beach. Is het een leuke stad, waar is het leuk wonen in de omgeving van coolum beach etc.

[/quote]

Het is zeker leuk, maar stad zou ik het niet noemen  :wink:

Heb het even op flashearth opgezocht en het lijkt me inderdaad niet groot. Locatie is wel goed ;) Lekker richting het Great Barrier Reef en aan de kust.

Bedankt voor jullie reacties. We zijn nu bezig met een sollicitatie maar vragen ons af of Coolum Beach/Sunshine Coast niet te druk is. We denken er over om meer richting NSW te gaan. Coffs Harbour bijvoorbeeld. Wat is jullie mening?

Coffs Harbour is iets meer stad dan Coolum en veel verder overal vandaan. Beide plaatsen zijn toeristisch. Coolum zal over het algemeen ook iets warmer zijn, (overigens nog altijd een flink stuk rijden naar het GBR)
Rondom Coolum en de Sunshine Coast is vanalles te beleven, rondom Coffs ...... ik zie het niet. Ik kom er regelmatig langs maar stop er eigenlijk nooit.

Met de auto:
Coolum - Brisbane 1.5 uur
Coffs Harbour - Brisbane 5 uur
Coffs Harbour - Sydney 6 uur

Back